Supported Projects
-
2018 - 2019 Akran Liderli Takım Öğrenme modeli ile kimya öğretmen adaylarının problem yazma ve problem çözme becerilerinin incelenmesi
Project Supported by Higher Education Institutions
GEBAN Ö. (Executive), Çiğdemoğlu C., EREN ŞİŞMAN N. E.
-
2017 - 2017 AKRAN LİDERLİĞİNDEKİ TAKIM ÖĞRENMESİNİN TÜRK BAĞLAMINA GELİŞTİRİLEREK UYGULANMASI: LİSANS GENEL KİMYA DERSLERİNDE ÖĞRENCİ BAŞARISI VE KAYGI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
-
2017 - 2017 LİSE ÖĞRENCİLERİNİN HEDEF YÖNELİMİ VE GÖREV DEĞERİ
-
2017 - 2017 EĞİTİM FAKÜLTELERİNİN STEM EĞİTİMİNE HAZIR OLMA DURUMLARININ BELİRLENMESİ
-
2017 - 2017 ULUSLARARASI MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİLİMLERİ ARAŞTIRMASINA GÖRE TÜRKİYEDEKİ ÖĞRENCİLERİN FEN BİLİMLERİ BAŞARILARINI ETKİLEYEN BAZI FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ
-
2017 - 2017 KİMYA ÖĞRETMENLERİNİN KİMYA ALANINDAKİ PEDAGOJİK ALAN BİLGİLERİNİN İNCELENMESİ
-
2016 - 2016 FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLERİNİN FİZİK, KİMYA VE BİYOLOJİ DİSİPLİNLERİNİN ENTEGRASYONUNA İLİŞKİN BİLGİ VE TUTUMLARININ BELİRLENMESİ, VE BUNUN ÖĞRENCİLERİN FENE OLAN TUTUM VE ANLAYIŞLARINA ETKİLERİ
-
2014 - 2016 FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/LİSANSÜSTÜ TEZ PROJESİ
-
2014 - 2016 FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/LİSANSÜSTÜ TEZ PROJESİ
-
2014 - 2016 FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/LİSANSÜSTÜ TEZ PROJESİ
-
2014 - 2016 FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/LİSANSÜSTÜ TEZ PROJESİ
-
2014 - 2016 FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/LİSANSÜSTÜ TEZ PROJESİ
-
2015 - 2015 ÖĞRETMENLERİN, ÖĞRETMEN ADAYLARININ VE ÖĞRENCİLERİN KİMYA VE BİYOLOJİ DİSİPLİNLERİNİN ENTEGRASYONUNA İLİŞKİN BİLGİLERİ
-
2014 - 2015 FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/LİSANSÜSTÜ TEZ PROJESİ
-
2014 - 2015 FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/LİSANSÜSTÜ TEZ PROJESİ
-
2014 - 2015 FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/LİSANSÜSTÜ TEZ PROJESİ
-
2014 - 2015 FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/LİSANSÜSTÜ TEZ PROJESİ
-
2014 - 2015 FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/LİSANSÜSTÜ TEZ PROJESİ
-
2014 - 2014 FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/LİSANSÜSTÜ TEZ PROJESİ
-
2014 - 2014 FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/LİSANSÜSTÜ TEZ PROJESİ
-
2014 - 2014 FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/LİSANSÜSTÜ TEZ PROJESİ
-
2014 - 2014 ÖĞRENCİLERİN, ÖĞRETMEN ADAYLARININ VE ÖĞRETMENLERİN FEN BİLGİSİ DERSİNDEKİ YAPILANDIRMACI UYGULAMALAR HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
-
2014 - 2014 FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/LİSANSÜSTÜ TEZ PROJESİ
-
2013 - 2013 12. SINIF ÖĞRENCİLERİN ORGANİK KİMYA KAVRAM YANILGILARININ BELİRLENMESİ VE ÖĞRENCİLERİN ÖZ YETERLİLİKLERİNİN, TUTUMLARININ ve ÜÇ BOYUTLU DÜŞÜNME YETENEKLERİNİN ORGANİK KİMYA BAŞARILARINA ETKİSİ
-
2013 - 2013 YAŞAM -TEMELLİ ÖĞRETİM YAKLAŞIMININ ÖĞRENCİLERİN KİMYA BAŞARISINA , KİMYAYA KARŞI TUTUMLARINA VE HATIRLAMA ORANLARI ÜZERİNE ETKİSİ
-
2013 - 2013 BİLİMSEL TARTIŞMA ODAKLI EĞİTİMİN 11. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ASİT BAZ KONUSUNDAKİ BAŞARILARINA ETKİSİ
-
2012 - 2012 Lise Öğrencilerinin Üstbiliş , Özyeterlilik Öğrenme Süreçleri Ve Motivasyonları Arasındaki İlişki.
-
2010 - 2010 Yeni Kimya Müfredatı İle İlgili Öğretmen Ve Öğrenci Görüşlerinin Belirlenmesi Ve Sıkıntılı Yönlerin Tespiti
-
2009 - 2009 Öğretmen Adaylarının Küresel Isınma İle İlgili Kavram Yanılgılarının Tesbiti Ve Bu Kavram Yanılgılarının Kavramsal Değişim Yaklaşımıyla Giderilmesi.