Supported Projects
-
2021 - Continues Matematik Öğretmen Adaylarının Liselere Giriş Sınavı LGS Matematik Testi Kapsamında Cebir Sorularına Yönelik Farkındalıklarının ve Cebir Soruları Geliştirme Becerilerinin İncelenmesi
Project Supported by Higher Education Institutions
ÇAKIROĞLU E. (Executive), DİDİŞ KABAR M. G., İŞLER BAYKAL I., KAPLAN CAN G.
-
2021 - 2023 Enhancement of research excellence in Mathematics Teacher Knowledge (MaTeK)
H2020 Project
Çakiroğlu E., Akyüz D., Işiksal Bostan M., Işler Baykal I., Sevinç Ş., Slavíčková M.
-
2020 - 2023 Fostering STEAM Education in Schools (EDUSIMSTEAM)
-
2018 - 2020 Design4Rescue
-
2018 - 2019 Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Tanım Ve Tanımın Matematik Eğitimindeki Önemine Yönelik Algılarının İncelenmesi
Project Supported by Higher Education Institutions
ÇAKIROĞLU E. (Executive), DİLBEROĞLU M., HASER Ç.
-
2016 - 2018 Addressing underachievement in STEAM education through real product design and making practices [STEAM eğitiminde başarı düşüklüğünün ürün tasarımı ve yapımı yoluyla ele alınması]
-
2016 - 2016 Mühendislik ve Tasarım Eğitimi Konusunda Fen Öğretmenlerinin Tutum ve Bilgilerinin Öğrenme İlerlemesi Yöntemi ile Ortaya Konması ve İzlenmesi
-
2012 - 2012 İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Ve İçerik Bilgilerinin Öğretimsel Deneyimleri Bağlamında İncelenmesi
-
2011 - 2011 İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Dörtgen Tanımları Ve Bu Tanımların Dörtgenleri İlişkilendirmedeki Ve Sınıflandırmadaki Rolüne İlişkin Kavrayışları.
-
2010 - 2010 İlköğretim Öğrencilerinin Güdüsel İnanışları,öz Düzenleme Stratejiler Ve Matematik Başarılarına İlişkin Bir Yapısal Model