Makaleler
15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (3)
Scopus (3)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (4)
1. Eğitim Bilimleri Lisansüstü Öğrencilerinin Üretken Yapay Zekâ Kullanım Deneyimleri ve Etik İkilemleri Üzerine Fenomenolojik Bir Araştırma
NECMETTIN ERBAKAN UNIVERSITY EREĞLI FACULTY OF EDUCATION
, cilt.7, sa.Özel Sayı, ss.65-86, 2025 (Hakemli Dergi)
3. Design-Based STEM Activities in Teacher Education and Its Effect on Pre-service Science Teachers' Design Thinking Skills
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY
, cilt.34, sa.4, ss.904-918, 2025 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
4. Investigation of higher education level social network analysis studies in educational sciences
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, cilt.12, sa.3, ss.701-726, 2025 (ESCI, TRDizin)
6. The use of social network analysis in educational sciences studies
Journal of Educational Technology and Online Learning
, cilt.6, sa.4, ss.1128-1145, 2023 (Hakemli Dergi)
8. ePortfolios: A Reflective Tool for Lifelong Learning in Teacher Education
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.3, ss.2384-2417, 2023 (TRDizin)
9. E-Portfolyo: Öğretmen Adaylarının Bilişötesi Gelişimi için Katalizör
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi (AKEF) Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.1293-1313, 2023 (Hakemli Dergi)
10. The Role of ePortfolios in Formative Assessment: A Systematic Literature Review
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
, cilt.14, sa.Special Issue, ss.299-319, 2023 (ESCI, Scopus, TRDizin)
14. 3D Tasarım Öğrenme Deneyiminin Süreç Değerlendirmesi ve Eğitsel Çıktılarının Keşfedilmesi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.9, sa.1, ss.21-49, 2019 (TRDizin)
15. Furnushing New Generations with Productive ICT Skills to Make Them the Maker of Their Own Future
JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI
, sa.11, ss.137-157, 2017 (ESCI, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
15
11. STEM’in farklı boyutlarıyla tartışılması.
International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.352-360, (Tam Metin Bildiri)
13. Investigation Of The Relationship Between Cyberloafing And Academic Motivation Levels Of University Students
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, ss.188-189, (Özet Bildiri)
14. Geleceği Modelleme: Eğitimde Üç Boyutlu Yazıcılar
9th International Computer & Instructional Technologies Symposium - ICITS2015, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
3
2. Uzaktan Eğitimde Güncel Ölçme ve Değerlendirme Eğilimleri
Uzaktan Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Karabulut Coşkun Burcu, Yılmaz Adem, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.233-252, 2021