-
2018 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
-
2018 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
-
2008 - 2018 Yrd. Doç. Dr.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
-
2021 - 2022 Dekan Yardımcısı
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
-
2011 - 2014 Bölüm Başkan Yardımcısı
-
2014 - Devam Ediyor Kurucu ortak
Metaverse Yazılım Blişim Tic. Ltd. Şti
-
2009 - Devam Ediyor Assistant Professor
METU
-
2016 - 2017 Visiting Researcher
University of Southern California - Institute for Creative Technologies
-
2008 - 2009 Instructor/Reader
Computer Education and Instructional Technology-METU
-
2007 - 2008 Graduate Assistant
Department of Educational Psychology-Texas A&M University
-
2001 - 2008 Assistant
Computer Education and Instructional Technology-METU
-
2006 - 2007 Graduate Assistant
Educational Media Services (EdMS) Texas A&M University Lib.
-
2002 - 2002 Visiting Researcher
Learning to Teach with Technology Studio-Indiana University
-
2001 - 2001 Instructional Designer
Meteksan Systems and Computer Technologies
-
Analyzing teachers' views toward the use of eba during covid-19 pandemic based on the technology acceptance model
TOKEL S. T. (Danışman)
C.KARAGÖZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Secondary school students' programming and computational thinking skills: traditional and interdisciplinary approaches to teaching programming
TOKEL S. T. (Danışman)
R.ALTIN(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Examining 10th grade students' problem-solving processes in geometry using eye tracking technology
TOKEL S. T. (Danışman)
E.MALCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Investigating the use of virtual worlds to teach basics of programming to children: A multiple case study
TOKEL S. T. (Danışman)
-
Programlamaya giriş dersinde bir öğretim stratejisi olarak kullanılan ters-yüz edilmiş sınıf yaklaşımının, üniversite öğrencilerinin öz yeterliliklerine, katılımlarına ve tutumlarına olan etkisi.
TOKEL S. T. (Danışman)
-
The effect of flipped classroom as a teaching strategy on undergraduate students' self-efficacy, engagement and attitude in a computer programming course
TOKEL S. T. (Danışman)
C.YURDAGÜL(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Exploring the effectiveness of a mobile writing application for supporting handwriting acquisition of students with dysgraphia
TOKEL S. T. (Danışman)
-
Exploring the use of 3D virtual worlds for psychoeducational groups: A multiple case study
TOKEL S. T. (Danışman)
-
Facilitating english as a foreign language learners' vocabulary learning, task completion and contextual vocabulary exploration processes in a mobile supported situated learning environment
TOKEL S. T. (Danışman)
-
Supporting students' scientific argumentation in technology-enhanced learning environments: Distribution of scaffolds
TOKEL S. T. (Danışman)
H.HAVVA(Öğrenci), Doktora, 2013 -
Teknolojiyle zenginleştirilmiş öğrenme ortamlarında öğrencilerin bilimsel bir tezde bulunmalarını sağlamak : yapı iskelesi desteklerinin dağılımı
TOKEL S. T. (Danışman)
-
Effects of scaffolding strategies embedded within web-based peer evaluation system on pre-service teachers' reflective thinking and self-efficacy
YILDIRIM İ. S. (Eş Danışman), TOKEL S. T. (Eş Danışman)
-
Students' experiences and perceptions of anxiety, motivation, and self-confidence in speaking english during task-based language learning activities in second life: The case of METU
TOKEL S. T. (Danışman)
-
Effects of way finding affordances on usability of virtual world environments in terms of users' satisfaction, performance, and mental workload: Examination by eye-tracking and fnir device
TOKEL S. T. (Danışman)
Y.CANSIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012