Yönetilen Tezler
-
Kavramsal değişim yöntemi ile yapılan öğretimin onuncu sınıf öğrencilerinin elektriksel alan, elektriksel potansiyel ve elektriksel potansiyel enerji konularındaki kavram yanılgılarını gidermeye olan etkisi.
SANCAR M. T. (Danışman)
-
Hesap makinesi destekli fizik eğitiminin Otdü öğretmen adaylarının kinematik kavramlarının grafiksel yorumlamalar üzerine etkisi
SANCAR M. T. (Danışman)
-
Çoklu zeka temelli öğretimin altıncı sınıf öğrencilerinin fen başarısına ve fen tutumlarına etkisi.
SANCAR M. T. (Danışman)
-
Dokuzuncu sınıf öğrencilerinin cinsiyet, sosyo ekonomik durum, ilgi ve tecrübelerinin durgun elektrik konusundaki kavram yanılgıları ile ilişkileri.
SANCAR M. T. (Danışman)
-
Cinsiyetin ve öğrenme stillerinin onuncu sınıf öğrencilerinin kinematik grafik becerilerindeki rolü.
SANCAR M. T. (Danışman)