Yayınlar & Eserler

Makaleler 3
Tümü (3)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 18

1. Examination of middle school science teachers’contextual knowledge and pedagogical content knowledge in density topic

European Educational Research Association , Bolzano, İtalya, 3 - 07 Eylül 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

2. Uncovering teacher candidates' sustainability consciousness level

European Educational Research Association, Bolzano, İtalya, 3 - 07 Eylül 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

3. Adaptation and validation of the sustainability consciousness questionnaire for teacher candidates

European Educational Research Association , Bolzano, İtalya, 3 - 07 Eylül 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

4. Improving Middle School Students’ Scientific Literacy through Science Writing Heuristic (SWH) Approach

ERPA International Congress on Education, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.170, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Adaptation of Global Scientific Literacy Questionnaire in Turkish Context: Findings of Pilot Study

ERPA International Congress on Education, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.170, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Preservice elementary science teachers pedagogical content knowledge for sustainable development

European Science Education Research Association Conference, Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Students understandings and feelings about sustainable development.

26th International Conference onEducational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

8. Preservice teachers’ understandings of sustainability based on ontological entities

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. Fen Bilimleri Öğretmenleri Neyi Öğretiyor Neyi Ölçüyor

XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

12. Ortaokul Öğrencilerinin Matematik ve Fen Bilimleri Derslerindeki Başarı Hedef Yönelimlerinin Sınıf Seviyelerine Göre Karşılaştırılması

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (XII. UFBMEK), Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

14. Teaching Density: To what extent Science Teachers know about Instructional Strategies and Student Understanding?

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

15. Pre service science teachers misconceptions about density and buoyancy

National Association for Research in Science Teaching (NARST) Annual International Conference, 14 - 17 Nisan 2016

16. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yoğunluk KonusundaKavram Yanılgılarının Belirlenmesi

II. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.40-41, (Özet Bildiri)

17. A study on Experienced Science Teachers PedagogicalContent Knowledge Regarding Cell Division

The European Conference on Educational Research: Education and Transition-Contributions from Educational Research, Budapest, Macaristan, 7 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

18. Delphi technique as a graduate course activity: Elementary science teachers' TPACK competencies

ERPA International Congresses on Education (ERPA), Athens, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, cilt.26, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier
Metrikler

Yayın

21

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

4

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

5

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları