Eğitim Bilgileri
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorBütünleşik Doktora
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2018 - 2021
2018 - 2021Yüksek Lisans
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2010 - 2015
2010 - 2015Lisans
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2021
2021Yüksek Lisans
Investigating science teachers' technological pedagogical content knowledge (TPACK) competencies: A mixed method study
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
Yabancı Diller
A2 Temel
A2 Temelİspanyolca
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2024
2024ESERA Summer School
Diğer
European Science Education Research Association
2024
2024Seasonal School 2024 - Transformative Learning in Sustainability: Adopting a Pluriversal Approach
Çevre ve Sürdürülebilirlik
KIT
2023
2023Data Scientist Bootcamp
Veri Analizi
Miuul
2023
2023TÜBİTAK 2237A - Yükseköğretimde Sınav Sonuçlarının Değerlendirilmesi için Ölçme ve Değerlendirme Kavramları ile İstatistiksel Bilgi ve Becerilerin Kazandırılması
Mesleki Eğitim
Bilkent University
2014
2014İlköğretimde Kaynaştırma ve Drama
Diğer
Anadolu Üniversitesi
Araştırma Alanları
Eğitim
Eğitim Teknolojisi
Fen Bilimleri Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2019 - 2020
2019 - 2020Araştırma Görevlisi
Aksaray Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Makaleler
Tümü (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
2025
20251. Science Teachers’ Technological Pedagogical Content Knowledge: An Explanatory Sequential Design
Tanrısevdi M., Çakıroğlu J., Canbazoğlu Bilici S.
International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology
, cilt.13, sa.2, ss.291-307, 2025 (ESCI)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Exploring Preschoolers’ Environmental Attitudes Toward Deforestation through A Wordless Picture Book
Başer Kanbak C., Tanrısevdi M., Üzüm S.
16th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA), Kobenhavn, Danimarka, 25 - 29 Ağustos 2025, (Özet Bildiri)
2024
20242. Yapay Zeka Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (YZ-TPAB) Ölçeğinin Türkçe'ye Uyarlaması
Canbazoğlu Bilici S., Tanrısevdi M., Durak H., Çakıroğlu J.
5th International Conference on Engineering and Applied Natural Sciences, Konya, Türkiye, 25 - 26 Ağustos 2024, ss.80, (Özet Bildiri)
2024
20243. Silent Story, Loud Empathy: Investigating Children's Empathy on Deforestation
Üzüm S., Başer Kanbak C., Tanrisevdi M.
Joint Conference of the EARLI Special Interest Groups: Learning and Development in Early Childhood (SIG 5) and Play, Learning and Development (SIG 28) , Warszawa, Polonya, 10 - 12 Temmuz 2024, ss.99, (Özet Bildiri)
2023
20234. Science Teachers’ Technological Pedagogical Content Knowledge: A Mixed-Method Study
Tanrisevdi M., Çakiroğlu J., Canbazoğlu Bilici S.
European Science Education Research Association (ESERA), Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023, ss.486, (Özet Bildiri)
2023
20235. Pre-Service Teachers’ Earmarks on the Aspects of the Climate Change- Specific TPACK
Başer Kanbak C., Tanrisevdi M., Sevinç Ş.
European Science Education Research Association (ESERA), Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023, ss.277-278, (Özet Bildiri)
2021
20216. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Teknopedagojik Eğitim Yeterliklerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Tanrısevdi M., Çakıroğlu J., Bilici S. C.
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.152, (Özet Bildiri)
2019
20197. Research Trends in Informal Science Learning from 2008 to 2017: A Content Analysis
Tanrısevdi M., Çakıroğlu J.
The European Conference in Educatioanl Reserach (ECER) 2019, Hamburg, Almanya, 2 - 06 Eylül 2019, ss.1-3, (Özet Bildiri)
2015
20158. Examining the Characteristics of Science Centres in Ankara
Kaya M., Çakıroğlu J.
”The International Organization for Science and Technology Education (IOSTE), İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)
Desteklenen Projeler
2021 - 2021
2021 - 2021Sosyobilimsel Konuların Öğretimine Yönelik Etkileşimli Etkinlikler
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
Tekin N., Tanrisevdi M.
2020 - 2020
2020 - 2020Kop Bölgesi Fen Bilimleri Öğretmenleri Etkileşimli Etkinliklerle Sosyobilimsel Konuları Öğreniyor
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
Tanrısevdi M., Tekin N.(Yürütücü)
2015 - 2018
2015 - 2018BİLMER Projesi: Bilim Merkezlerinin Bilim-Toplum İletişiminde ve Bilim Eğitiminde Etkinliğini Arttırmaya Yönelik Bir Öğretmen ve Eğitmen Mesleki Gelişim Modeli
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorEuropean Science Education Research Association (ESERA)
Üye
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Mart 2025
Mart 2025Conference of the European Science Education Research Association (ESERA) 2025
Bildiri (Özet)
Haziran 2024
Haziran 2024EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Aralık 2023
Aralık 2023Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2023
Nisan 2023Conference of the European Science Education Research Association (ESERA)
Bildiri (Özet)
Temmuz 2022
Temmuz 2022EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2022
Mart 2022EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Burslar
2024 - 2024
2024 - 2024Seasonal School of Transformative Learning in Sustainability: adopting a pluriversal approach
Diğer Uluslararası Organizasyonlar
2023 - 2023
2023 - 2023