Arş. Gör. MİNE TANRISEVDİ


Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Eğitim, Eğitim Teknolojisi, Fen Bilimleri Eğitimi

Metrikler

Yayın

9

Yayın (WoS)

1

Atıf (Scholar)

6

H-İndeks (Scholar)

1

Proje

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Bütünleşik Doktora

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

2018 - 2021

2018 - 2021

Yüksek Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

2010 - 2015

2010 - 2015

Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2021

2021

Yüksek Lisans

Investigating science teachers' technological pedagogical content knowledge (TPACK) competencies: A mixed method study

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

Yabancı Diller

A2 Temel

A2 Temel

İspanyolca

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2024

2024

ESERA Summer School

Diğer

European Science Education Research Association

2024

2024

Seasonal School 2024 - Transformative Learning in Sustainability: Adopting a Pluriversal Approach

Çevre ve Sürdürülebilirlik

KIT

2023

2023

Data Scientist Bootcamp

Veri Analizi

Miuul

2023

2023

TÜBİTAK 2237A - Yükseköğretimde Sınav Sonuçlarının Değerlendirilmesi için Ölçme ve Değerlendirme Kavramları ile İstatistiksel Bilgi ve Becerilerin Kazandırılması

Mesleki Eğitim

Bilkent University

2014

2014

İlköğretimde Kaynaştırma ve Drama

Diğer

Anadolu Üniversitesi

Araştırma Alanları

Eğitim

Eğitim Teknolojisi

Fen Bilimleri Eğitimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2019 - 2020

2019 - 2020

Araştırma Görevlisi

Aksaray Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Makaleler

Tümü (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. Exploring Preschoolers’ Environmental Attitudes Toward Deforestation through A Wordless Picture Book

Başer Kanbak C., Tanrısevdi M., Üzüm S.

16th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA), Kobenhavn, Danimarka, 25 - 29 Ağustos 2025, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

2. Yapay Zeka Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (YZ-TPAB) Ölçeğinin Türkçe'ye Uyarlaması

Canbazoğlu Bilici S., Tanrısevdi M., Durak H., Çakıroğlu J.

5th International Conference on Engineering and Applied Natural Sciences, Konya, Türkiye, 25 - 26 Ağustos 2024, ss.80, (Özet Bildiri)

2024

2024

3. Silent Story, Loud Empathy: Investigating Children's Empathy on Deforestation

Üzüm S., Başer Kanbak C., Tanrisevdi M.

Joint Conference of the EARLI Special Interest Groups: Learning and Development in Early Childhood (SIG 5) and Play, Learning and Development (SIG 28) , Warszawa, Polonya, 10 - 12 Temmuz 2024, ss.99, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

4. Science Teachers’ Technological Pedagogical Content Knowledge: A Mixed-Method Study

Tanrisevdi M., Çakiroğlu J., Canbazoğlu Bilici S.

European Science Education Research Association (ESERA), Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023, ss.486, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

5. Pre-Service Teachers’ Earmarks on the Aspects of the Climate Change- Specific TPACK

Başer Kanbak C., Tanrisevdi M., Sevinç Ş.

European Science Education Research Association (ESERA), Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023, ss.277-278, (Özet Bildiri)

2021

2021

6. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Teknopedagojik Eğitim Yeterliklerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

Tanrısevdi M., Çakıroğlu J., Bilici S. C.

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.152, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

7. Research Trends in Informal Science Learning from 2008 to 2017: A Content Analysis

Tanrısevdi M., Çakıroğlu J.

The European Conference in Educatioanl Reserach (ECER) 2019, Hamburg, Almanya, 2 - 06 Eylül 2019, ss.1-3, (Özet Bildiri)

2015

2015

8. Examining the Characteristics of Science Centres in Ankara

Kaya M., Çakıroğlu J.

”The International Organization for Science and Technology Education (IOSTE), İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)

Desteklenen Projeler

2021 - 2021

2021 - 2021

Sosyobilimsel Konuların Öğretimine Yönelik Etkileşimli Etkinlikler

TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları

Tekin N., Tanrisevdi M.

2020 - 2020

2020 - 2020

Kop Bölgesi Fen Bilimleri Öğretmenleri Etkileşimli Etkinliklerle Sosyobilimsel Konuları Öğreniyor

TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları

Tanrısevdi M., Tekin N.(Yürütücü)

2015 - 2018

2015 - 2018

BİLMER Projesi: Bilim Merkezlerinin Bilim-Toplum İletişiminde ve Bilim Eğitiminde Etkinliğini Arttırmaya Yönelik Bir Öğretmen ve Eğitmen Mesleki Gelişim Modeli

TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı

Creative Commons License

Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

European Science Education Research Association (ESERA)

Üye

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Mart 2025

Mart 2025

Conference of the European Science Education Research Association (ESERA) 2025

Bildiri (Özet)

Haziran 2024

Haziran 2024

EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES

SSCI Kapsamındaki Dergi

Aralık 2023

Aralık 2023

Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Nisan 2023

Nisan 2023

Conference of the European Science Education Research Association (ESERA)

Bildiri (Özet)

Temmuz 2022

Temmuz 2022

EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mart 2022

Mart 2022

EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES

SSCI Kapsamındaki Dergi



Burslar

2024 - 2024

2024 - 2024

Seasonal School of Transformative Learning in Sustainability: adopting a pluriversal approach

Diğer Uluslararası Organizasyonlar

2023 - 2023

2023 - 2023

ESERA / 100-year anniversary of the Republic of Türkiye Fellowships & Fellowships in Honour of Professor Phil Scott

Diğer Uluslararası Organizasyonlar