Yönetilen Tezler
-
Çoklu-modaliteli saniye-altı zaman algısının osilasyon mekanizmaları.
HOHENBERGER A. E. (Eş Danışman), Hohenberger A.(Eş Danışman)
-
Ortak değişim-saptama: manzara konteksti ve nesne saptama arasındaki etkileşimin farklı görev ortamlarında incelenmesi.
HOHENBERGER A. E. (Danışman)
-
Zaman algısında beklenti, bozucu etki ve ayırt etmenin davranışsal ve elektrofizyolojik işaretleri.
HOHENBERGER A. E. (Danışman)
-
Serotonerjik modülasyonun drosophila melanogaster’de davranışsal seçime etkisi.
HOHENBERGER A. E. (Eş Danışman), Hohenberger A.(Eş Danışman)
-
Ortak Simon deneyinde okul öncesi çocukların partnerlerinin rolünü ortak simgelemeleri.
HOHENBERGER A. E. (Danışman)
-
Ortak hareket ve görev doğasının zaman algısı üzerindeki etkileri.
HOHENBERGER A. E. (Danışman)
-
Bilincin insan eylemlerinde davranışsal etkisi: simon görevi ile araştırmalar.
HOHENBERGER A. E. (Danışman)
-
Drosophila melanogaster’da, dikkatin dopaminejik modülasyonla duyumsal modaliteler arasında kapılanması.
HOHENBERGER A. E. (Eş Danışman), Hohenberger A.(Eş Danışman)
-
Bilişsel yük çeşidi ve miktarının ve sürenin ileriye dönük zaman tahmini üzerine etkisi.
HOHENBERGER A. E. (Danışman)
-
Türkçe konuşan çocuklarda anlatı yetilerinin gelişimi: karmaşık bir yaklaşım.
HOHENBERGER A. E. (Danışman)
-
Aynılık yargıları üzerinden kavramsal süreçlerin davranışsal ve nörofizyolojik metotlar aracılığyla anlaşılması.
HOHENBERGER A. E. (Danışman)
-
Bilişsel bilimler perspektifinden davranışsal çalışmalarda ve göz izleme çalışmalarında modalitenin ve geri bildirimin temel oran yanılgısı problemleri üzerine düşünmedeki etkisi
HOHENBERGER A. E. (Danışman)
-
Görsel nesnelerin tanıma belleği: bağlantılı metinlerde mizah ve ilintililiğin etkisi.
HOHENBERGER A. E. (Danışman)
-
Okul öncesi Türk çocuklarında olaysal biliş ve zihinsel zaman yolculuğunun gelişimi: ne, nerede ve ne zaman.
HOHENBERGER A. E. (Danışman)
-
Sanal gerçeklik ortaminda oluşan diyadik iletişim sistemlerinin kalıcı özellikleri.
HOHENBERGER A. E. (Danışman)
-
Delile dayalılık ve ikinci derece sosyal biliş.
HOHENBERGER A. E. (Danışman)
-
Türkçe ilgi-iyelik yapılarında yapısal hazırlama.
HOHENBERGER A. E. (Eş Danışman), ZEYREK BOZŞAHİN D. (Eş Danışman)
-
Akran ilişkilerinde normsal ve duygusal tepkiler : 3 ve 5 yaş Türk çocukları üzerinde gelişimsel bir çalışma
HOHENBERGER A. E. (Danışman)
-
Oyunlarda norm algısı ve özgür irade : 2 ve 3 yaşlarındaki Türk çocuklarda gelişimsel bir çalışma.
HOHENBERGER A. E. (Danışman)
-
Görsel nesne gösterimleri: öznitelik frekansının ve benzerliğin etkisi
HOHENBERGER A. E. (Danışman)
-
Okul öncesi ve ilköğretim çağındaki çocuklarda amaca yönelik taklit.
HOHENBERGER A. E. (Danışman)
-
Türkçe Birleşik isimlerin işlenişinde biçimbirimsel hazırlama.
HOHENBERGER A. E. (Danışman)
-
Türk çocuklarında tanıtlama kavramı ve akıl teorisinin bilişsel gelişimi.
HOHENBERGER A. E. (Danışman)
-
Türk işaret dilinin sesbilimsel ve biçimbilimsel analizi.
HOHENBERGER A. E. (Danışman)
-
İleriye doğru bozucu etkiden kurtulma ve bunun yönetici fonksiyonlarla olan ilişkileri : Turk Çocukları'nda gelişimsel bir çalışma
HOHENBERGER A. E. (Danışman)