Arş. Gör. ZELİHA DEMİRCİ ÜNAL
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Analyzing Creativity in Children’s Picture Books
Demirci Ünal Z.
,
Menteşe Y.
,
Sevimli Çelik S.
CHILDREN'S LITERATURE IN EDUCATION
, cilt.55, sa.4, ss.717-746, 2024 (AHCI)
Is Need-Based Action Possible for Each Child?: Preschool Teachers’ Differentiated Instruction Within Multicultural Classrooms
Demirci Ünal Z.
,
Öztürk G.
EARLY CHILDHOOD EDUCATION JOURNAL
, cilt.0, sa.0, 2024 (SSCI)
Programme-based experiences of preschool teachers regarding support of children's social skills
Demirci Ünal Z.
,
Erden F.
EARLY CHILD DEVELOPMENT AND CARE
, cilt.193, sa.6, ss.791-809, 2023 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
A learner-centered journey: Pre-service early childhood teachers’ learning through self-reflections and feedbacks with design-based curriculum course
Demirci Ünal Z.
,
Tonga Çabuk F. E.
,
Erden F.
JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD TEACHER EDUCATION
, cilt.45, sa.4, ss.437-454, 2024 (ESCI)
Erken Çocukluk Eğitiminde Eğitimsel Planlama Süreçleri: Farklı Eğitim Yaklaşımlarının Karşılaştırmalı Anlatımı
ÜNAL Z. D.
,
ERDEN F. T.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.227-252, 2023 (Hakemli Dergi)
Geleceğin Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okul Öncesi Eğitim Programına Bakışı: Programın İçerik, Nitelik, İşlevsellik ve Anlaşılırlık Bakımından Değerlendirilmesi
Tonga F. E.
,
Demirci Ünal Z.
,
Erden F.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.484-510, 2022 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Childhood sociology in the first quarter of the 21st century: A systematic review of early childhood education research
Demirci Ünal Z.
,
Erden F.
conference.ces: childhood, education & society, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2024, ss.122-124
The Factors Affecting Early Childhood Teachers' Personal And Professional Well-Being With Coping Strategies And Suggestions
Demirci Ünal Z.
,
Tonga Çabuk F. E.
,
Erden F.
8th International Early Childhood Education Congress, Karaman, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.378-379
Mind Mapping: A Visual Way of Learning for Pre-service Early Childhood Teachers
Tonga-Çabuk F. E.
,
Demirci Ünal Z.
,
Erden F.
INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.1735-1737
Aile, okul veya toplum: Çocukların sosyal becerilerini hangi faktörler etkiler?
Demirci Ünal Z.
,
Erden F.
10. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.523-525
Çok kültürlü sınıflarda görev yapan okul öncesi öğretmenlerinin kültürel bilgi birikimi hakkında görüş ve tutumları üzerine bir inceleme
Özgül T.
,
Demirci Ünal Z.
,
Altaş E. N.
,
Mumcuoğlu A.
,
Demircan H. Ö.
10. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.519-520
Kitap & Kitap Bölümleri
İçsel Disiplin Modeli
Demirci Ünal Z.
,
Tonga Çabuk F. E.
,
Erden F.
Sınıf Yönetimi Modelleri , Feyza Tantekin Erden,İkbal Tuba Şahin Sak, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.101-125, 2024
Olumlu Disiplin Modeli
Tonga Çabuk F. E.
,
Demirci Ünal Z.
,
Erden F.
Sınıf Yönetimi Modelleri, Feyza Tantekin Erden,İkbal Tuba Şahin Sak, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.247-270, 2024
Yaratıcı program
Demirci Z.
,
Durmuşoğlu M. C.
Geçmişten günümüze erken çocukluk eğitimi yaklaşım ve programlar, Mine Canan Durmuşoğlu, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.229-258, 2021
Proje yaklaşımı
Demirci Z.
,
Durmuşoğlu M. C.
Geçmişten günümüze erken çocukluk eğitimi yaklaşım ve programlar, Mine Canan Durmuşoğlu, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.17-52, 2021
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
15
Atıf (Scholar)
1
H-İndeks (Scholar)
1