Makaleler
15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (2)
Scopus (11)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (3)
7. Does a more realistic approach to design a virtual experiment contribute to its credibility? An extensive comparison of photographic and graphic virtual experiments about electrical resistivity of a conductor
JOURNAL OF COMPUTERS IN MATHEMATICS AND SCIENCE TEACHING
, cilt.40, sa.2, ss.121-145, 2021 (Hakemli Dergi)
9. How Critical is Preschool Attendance for Students to Build a Higher Science Self-efficacy? A Comparative Study of Finland, Singapore, and Turkey Using PISA 2015 Data Okul Öncesi Eğitime Katılım Fen Öz-yeterliğinin Gelişmesi Açısından Ne Ölçüde Önemlidir? PISA 2015 Verisine Dayalı Finlandiya, Singapur ve Türkiye Karşılaştırması
Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal
, cilt.10, sa.56, ss.81-103, 2020 (Scopus, TRDizin)
11. What are the Factors Affecting Turkish Students' Science Literacy? A Hierarchical Linear Modelling Study Using PISA 2015 Data
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.35, sa.3, ss.720-732, 2020 (ESCI, Scopus, TRDizin)
12. Analysis of Finnish Education System to question the reasons behind Finnish success in PISA
Studies in Educational Research and Development
, cilt.2, sa.2, ss.93-114, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
24
1. Türkiye’deki öğrencilerin fen okuryazarlığını yordayan öğrenci ve okul düzeyindeki değişkenler nelerdir? PISA 2015 verisine dayalı bir HLM çalışması
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.314, (Özet Bildiri)
2. Giriş Seviyesi EM Derslerindeki Öğrenci Başarısı: Bir Meta-analiz Çalışması
3. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
4. How credible are the virtual laboratories? A comparison of the photographic and non-photographic virtual experiments about resistivity
ESERA Conference, Dublin, İrlanda, 20 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
5. How does preschool attendance explain students’ science self-efficacy? A comparison of Turkey, Finland and Singapore using PISA 2015 data
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.107, (Özet Bildiri)
7. Online Contemporary Physics Course for Non-Physics Majors
ASEE Midwest Section Conference 2016, Manhattan, KS, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 27 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
8. An interactive online course in contemporary physics
20th International Conference on Multimedia in Physics Teaching and Learning (MPTL), Munich, Almanya, 9 - 11 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri)
9. Modern fizik dersinde sanal deney kullanımı: karacisim ışıması örneği
2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
10. Upper division quantum students development in physics and mathematics
AAPT 2015 SUMMER MEETING, 25 - 29 Temmuz 2015, (Özet Bildiri)
11. Learning introductory E M a 50 institution meta analysis
AAPT 2015 SUMMER MEETING, 25 - 29 Temmuz 2015, (Özet Bildiri)
12. How to create interactive concept maps by using free software
20th International Conference on Multimedia in Physics Teaching and Learning (MPTL), Munich, Almanya, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
13. Finlandiya’da fen sınıflarında neler oluyor?
1. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
14. Finlandiya’nın PISA’da Fen okuryazarlığı alanındaki başarısının sebepleri ve alınabilecek dersler.
IX. ULUSAL FEN VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
15. Öğretmen ve Öğretmen Adayları İçin Bilimin Doğası Öğretimi Mesleki Gelişim Paketi Etkinlik Örnekleri I
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.129, (Özet Bildiri)
16. Moderating effects on the relation between training motivation and behavior change
The 5th EARLI SIG 14 Learning and Professional Development Conference, Munich, Almanya, 25 - 27 Ağustos 2010, ss.1-18, (Tam Metin Bildiri)
17. WHICH DEFINITION(S) OF WEIGHT DO WE TEACH? WHICH ONE IS CORRECT?
ESERA , İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, ss.179-184, (Tam Metin Bildiri)
19. Cognitive strategies used by pre-service physics teachers
Frontiers in Science Education Research (FISER) 2009, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 24 Mart 2009, ss.311-316, (Tam Metin Bildiri)
20. Lise Fizik öğretim programının geliştirilmesi için ihtiyaç analizi çalışmaları.
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.314, (Özet Bildiri)
21. Hangi ağirlik tanimini öğretiyoruz? Hangisi doğru?
VIII. Ulusal Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Konferansı, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.412, (Özet Bildiri)
22. Tartışma Grubu Fizik Kavramlarının Yaşam Temelli Verilmesi İle İlgili Uygulama Çalıştayı
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)
23. Needs assessment for Turkish high school physics curriculum design and development
GIREP MTL Workshop, Physics Curriculum Design, Development and Validation Conference., Lefkosia, Kıbrıs (Gkry), 18 - 22 Ağustos 2008, ss.1-13, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2
1. Kavramsal Fizik
Palme, Ankara, 2021
2. Doğru Bilinen Yanlışlardan, Yanlış Bilinen Doğrulara: Fizikte Kavram Yanılgıları
Palme Yayıncılık, Ankara, 2017
Metrikler
Yayın (WoS)
10
Yayın (Scopus)
12
Atıf (WoS)
102
H-İndeks (WoS)
4
Atıf (Scopus)
108
H-İndeks (Scopus)
4
Atıf (Scholar)
716
H-İndeks (Scholar)
9
Atıf (Sobiad)
13
H-İndeks (Sobiad)
2
Atıf (Diğer Toplam)
90
Toplam Atıf Sayısı
238
Tez Danışmanlığı
8