Yayınlar & Eserler

Makaleler 15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (2)
Scopus (11)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (3)

13. From meta-analysis editors

Egitim ve Bilim , cilt.40, sa.178, 2015 (SSCI, Scopus, TRDizin) identifier
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 24

2. Giriş Seviyesi EM Derslerindeki Öğrenci Başarısı: Bir Meta-analiz Çalışması

3. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

3. An Assessment of an Interactive On‐line Course in Contemporary Physics

21st International Conference on Multimedia in Physics Teaching and Learning (MPTL 2017), Milton Keynes, İngiltere, 13 - 15 Eylül 2017, ss.25-26, (Özet Bildiri)

5. How does preschool attendance explain students’ science self-efficacy? A comparison of Turkey, Finland and Singapore using PISA 2015 data

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.107, (Özet Bildiri)

6. How do school related variables explain Turkish students science literacy? A hierarchical analysis using PISA 2015 data

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.106, (Özet Bildiri)

7. Online Contemporary Physics Course for Non-Physics Majors

ASEE Midwest Section Conference 2016, Manhattan, KS, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 27 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

8. An interactive online course in contemporary physics

20th International Conference on Multimedia in Physics Teaching and Learning (MPTL), Munich, Almanya, 9 - 11 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri)

9. Modern fizik dersinde sanal deney kullanımı: karacisim ışıması örneği

2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

11. Learning introductory E M a 50 institution meta analysis

AAPT 2015 SUMMER MEETING, 25 - 29 Temmuz 2015, (Özet Bildiri)

12. How to create interactive concept maps by using free software

20th International Conference on Multimedia in Physics Teaching and Learning (MPTL), Munich, Almanya, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

13. Finlandiya’da fen sınıflarında neler oluyor?

1. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

14. Finlandiya’nın PISA’da Fen okuryazarlığı alanındaki başarısının sebepleri ve alınabilecek dersler.

IX. ULUSAL FEN VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

15. Öğretmen ve Öğretmen Adayları İçin Bilimin Doğası Öğretimi Mesleki Gelişim Paketi Etkinlik Örnekleri I

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.129, (Özet Bildiri)

16. Moderating effects on the relation between training motivation and behavior change

The 5th EARLI SIG 14 Learning and Professional Development Conference, Munich, Almanya, 25 - 27 Ağustos 2010, ss.1-18, (Tam Metin Bildiri)

17. WHICH DEFINITION(S) OF WEIGHT DO WE TEACH? WHICH ONE IS CORRECT?

ESERA , İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, ss.179-184, (Tam Metin Bildiri)

18. The comparison of finnish and Turkish physics curricula

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, ss.2789-2793, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

19. Cognitive strategies used by pre-service physics teachers

Frontiers in Science Education Research (FISER) 2009, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 24 Mart 2009, ss.311-316, (Tam Metin Bildiri)

20. Lise Fizik öğretim programının geliştirilmesi için ihtiyaç analizi çalışmaları.

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.314, (Özet Bildiri)

21. Hangi ağirlik tanimini öğretiyoruz? Hangisi doğru?

VIII. Ulusal Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Konferansı, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.412, (Özet Bildiri)

22. Tartışma Grubu Fizik Kavramlarının Yaşam Temelli Verilmesi İle İlgili Uygulama Çalıştayı

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)

23. Needs assessment for Turkish high school physics curriculum design and development

GIREP MTL Workshop, Physics Curriculum Design, Development and Validation Conference., Lefkosia, Kıbrıs (Gkry), 18 - 22 Ağustos 2008, ss.1-13, (Tam Metin Bildiri)

24. Promoting pre service physics teachers meta cognitive skills through self evaluation

GIREP MTL Workshop, Physics Curriculum Design, Development and Validation Conference., Lefkosia, Kıbrıs (Gkry), 18 - 22 Ağustos 2008, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler

Yayın

41

Yayın (WoS)

10

Yayın (Scopus)

12

Atıf (WoS)

102

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

108

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

716

H-İndeks (Scholar)

9

Atıf (Sobiad)

13

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

90

Toplam Atıf Sayısı

238

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları