Yayınlar & Eserler

Makaleler 3
Tümü (3)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 8

1. Current CLIL Practices in Europe: How do they relate to curricular requirements?

WorldCLIL 2025, Maynooth, İrlanda, 13 - 14 Haziran 2025, (Özet Bildiri)

3. Enhancing culturally responsive teaching in Turkish EFL education: insights and policy recommendations

American Educational Research Association, AERA 2025, Denver, CO, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 27 Nisan 2025, (Özet Bildiri)

4. Challenges ahead to train culturally and linguistically responsive teachers

Association for Teacher Education in Europe - ATEE 2024 Congress, Bergamo, İtalya, 29 Mayıs - 01 Haziran 2024, ss.62-68, (Tam Metin Bildiri)

6. Identifying the Needs of EFL Teachers to Teach Culturally Diverse Students through Developing a Valid and Reliable Authentic Vignette-Based Instrument

International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1035-1037, (Özet Bildiri)

7. Evaluation of the 9th Grade English Curriculum Developed in 2018

ICCI-EPOK 2021- 8. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.35-36, (Özet Bildiri)

8. İngilizce Öğretmenlerinin Öz Yeterlik Düzeylerinin ve Kullandıkları Dil Öğretim Yöntemlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2018, cilt.1, ss.437-456, (Özet Bildiri)
Metrikler

Yayın

11

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

4

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

12

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

17

H-İndeks (Scholar)

1

Proje

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları