Yayınlar & Eserler

Makaleler 12
Tümü (12)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (1)
Scopus (9)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 8

1. Blended Design Education: Experiences, Challenges and Opportunities

International Conference for Design Education Researchers, LearnXDesign, London, İngiltere, 29 Kasım - 01 Aralık 2023, ss.2-14, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. DİJİTAL ARAÇ VE ORTAMLARIN STÜDYO PEDAGOJİSİNDEKİ YERİNE DAİR BİRÇOKLU VAKA ÇALIŞMASI

4. Uluslararası Uzaktan Öğrenme ve Yenilikçi Eğitim Teknolojileri Konferansı, Ankara, Türkiye, 8 - 09 Aralık 2022, ss.112-127, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Examining adaptive expertise: A novel comparison of student and practicing engineer cad modeling performance

ASME 2015 International Mechanical Engineering Congress and Exposition, IMECE 2015, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 13 - 19 Kasım 2015, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

4. An examination of the effects of contextual computer- Aided design exercises on student modeling performance

121st ASEE Annual Conference and Exposition: 360 Degrees of Engineering Education, Indianapolis, IN, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 18 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri) identifier

5. Analysis of contextual computer-Aided design (CAD) exercises

120th ASEE Annual Conference and Exposition, Atlanta, GA, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 26 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri) identifier

6. Examining the role of contextual exercises and adaptive expertise on CAD model creation procedures

15th International Conference on Human-Computer Interaction, HCI International 2013, Las Vegas, NV, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 26 Temmuz 2013, ss.408-417, (Tam Metin Bildiri) identifier

7. A methodology for examining the role of adaptive expertise on CAD modeling

ASME 2013 International Design Engineering Technical Conferences and Computers and Information in Engineering Conference, IDETC/CIE 2013, Portland, OR, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 07 Ağustos 2013, (Tam Metin Bildiri) identifier

8. Assessing an adaptive expertise instrument in computer-aided design (CAD) courses at two campuses

119th ASEE Annual Conference and Exposition, San Antonio, TX, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 13 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri) identifier
Kitaplar 1

1. AI-Driven Self-Directed Lifelong Learning: Personalization and Empowerment in the Digital Age

Teaching and Learning in the Age of Generative AI: Evidence-Based Approaches to Pedagogy, Ethics, and Beyond, Corbeil Joseph Rene, Corbeil Maria Elena, Editör, Routledge, ss.347-361, 2025
Metrikler

Yayın

22

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

15

Atıf (Scopus)

32

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

275

H-İndeks (Scholar)

9

Proje

3

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları