SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
SOSYAL MEDYADAKİ GÖZETİM UYGULAMALARININ BİLİNİRLİĞİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: TÜRKİYE ÖRNEĞİ
Uluslararası Medeniyet Çalışmaları Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.63-77, 2021 (Hakemli Dergi)
The Evaluation of Social Media within the Context of the Silencing System
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.308-322, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sosyal Medya Uygulamaları Aracılığıyla Bireylerin Sosyal Görünüş Kaygısı Yaşaması ve Öz Beğeni Algısının Dönüştürülmesi
Yeni Yüzyıl'da İletişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 10 Haziran 2022
İdeoloji Bağlamında Küreselleşme Üzerinde Televizyonun Rolü ve Önemi
Yeni Yüzyıl'da İletişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 09 Haziran 2022
Türkçenin Anadili ve Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Gazete ve Televizyon Reklamlarından Yararlanma.
World Conference on Educational and Instructional Studies, 28 - 29 Kasım 2019
Öğretmen adaylarının "iletişim" kavramına ilişkin metafor algıları
The Journal International Lingual, Social and Edicational Sciences, Ankara, Türkiye, 21 Haziran 2019
Kadının Güzellik Bağlamında Televizyon Reklamlarındaki Temsili: Dove ”Düşündüğünden Daha Güzelsin ”Reklam Kampanyası Örneği
2th SOSCON Social Sciences Congresses., 26 - 28 Nisan 2019
Kitap & Kitap Bölümleri
DİJİTAL İLETİŞİM BAĞLAMINDA YAPAY ZEKÂ İLE OLUŞTURULAN SANAL INFLUENCERLAR
İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar - XI, , Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.199-213, 2022
Retorik ve Retorik Unsurlarının Fiat Egea Reklam Kampanyası Üzerinde İncelenmesi
İletişime Multisipliner Bir Bakış, Nazif Kutay ERDEN, Kübra ERDEN, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.117-130, 2021
Televizyon Reklamlarında Kadının Güzellik Bağlamında Temsili: Dove: "Düşünüldüğünden Daha Güzelsin" Reklam Kampanyası Örneği
İletişime Multidisipliner Bir Bakış, Nazif Kutay ERDEN, Kübra ERDEN, Editör, Gece Kitaplığı Yayın Evi, Ankara, ss.9-24, 2021