Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

SOSYAL PAYLAŞIM AĞLARI ARACILIĞIYLA İLETİŞİMİN DÖNÜŞMESİ: SÖZLÜ İLETİŞİMDEN GÖRSEL İLETİŞİME

ICSHSR 5th International Conference On Humanity and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Ağustos 2023

GÖZETİM TOPLUMUNUN GÜNÜMÜZ SOSYAL MEDYA İLE MAHREMİYET İLİŞKİSİ ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ

ICSHSR 5TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Ağustos 2023

SOSYAL PAYLAŞIM AĞLARINDA BİREYİN KENDİNİ SUNUŞ BİÇİMİ OLARAK SANAL KİMLİK OLUŞTURMA ÜZERİNE BİR İNCELEME

EGE 7. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 24 Aralık 2022, ss.1501-1506

İdeoloji Bağlamında Küreselleşme Üzerinde Televizyonun Rolü ve Önemi

Yeni Yüzyıl'da İletişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 09 Haziran 2022

DİJİTAL MEDYA OKURYAZARLIĞI BAĞLAMINDA TELEVİZYON REKLAMLARI ÜZERİNE GÖSTERGEBİLİMSEL BİR ANALİZ

11.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 12 Aralık 2021

Öğretmen Adaylarının "İletişim" Kavramına İlişkin Metafor Algıları

The Journal International Lingual, Social and Edicational Sciences, Ankara, Türkiye, 21 Haziran 2019 - 21 Haziran 2021

Öğretmen adaylarının "iletişim" kavramına ilişkin metafor algıları

The Journal International Lingual, Social and Edicational Sciences, Ankara, Türkiye, 21 Haziran 2019

SOSYAL MEDYANIN SİYASİ SEÇİMLERE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA

2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER VE İNOVASYON KONGRESİ, 26 Nisan 2019

Sosyal Medyanın Sessizleştirme Sistemi Bağlamında Değerlendirilmesi

3th International Multidisciplinary Congress of Eurasia, Barcelona, İspanya, 27 Nisan 2017

Kitap & Kitap Bölümleri

DİJİTAL MEDYANIN SOSYALLEŞME BAĞLANTISI ÜZERİNE BİR İNCELEME

İletişim ve Güzel Sanatlar Alanında Güncel Araştırmalar, Nazif Kutay Erden,Kübra Erden, Editör, Artikel Yayınevi, İstanbul, ss.9-38, 2023 Creative Commons License

SOSYAL MEDYA UYGULAMALARI ARACILIĞIYLA BİREYLERİN SOSYAL GÖRÜNÜŞ KAYGISI YAŞAMASI VE ÖZ BEĞENİ ALGISININ DÖNÜŞTÜRÜLMESİ

Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Uluslararası Araştırmalar-III, , Editör, Serüven Yayınevi, İzmir, ss.433-444, 2022

İDEOLOJİ BAĞLAMINDA KÜRESELLEŞME ÜZERİNDE TELEVİZYONUN ROLÜ VE ÖNEMİ

Sosyal Bilimlerinde Güncel Tartışmalar 11 , , Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, ss.514-522, 2022

DİJİTAL İLETİŞİM BAĞLAMINDA YAPAY ZEKÂ İLE OLUŞTURULAN SANAL INFLUENCERLAR

İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar - XI, , Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.199-213, 2022

Retorik ve Retorik Unsurlarının Fiat Egea Reklam Kampanyası Üzerinde İncelenmesi

İletişime Multisipliner Bir Bakış, Nazif Kutay ERDEN, Kübra ERDEN, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.117-130, 2021

Televizyon Reklamlarında Kadının Güzellik Bağlamında Temsili: Dove: "Düşünüldüğünden Daha Güzelsin" Reklam Kampanyası Örneği

İletişime Multidisipliner Bir Bakış, Nazif Kutay ERDEN, Kübra ERDEN, Editör, Gece Kitaplığı Yayın Evi, Ankara, ss.9-24, 2021

Metrikler

Yayın

24

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1