Makaleler
6
Tümü (6)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (1)
1. DİJİTALLEŞME VE YAPAY ZEKÂ: AKADEMİK ÜRETİMİN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.34, sa.2, ss.1599-1614, 2025 (TRDizin)
4. Sosyal Medyanın Kamu Diplomasisindeki Rolü: Türkiye, ABD ve Almanya’nın Karşılaştırmalı Stratejik İletişim Analizi
İletişim ve Diplomasi
, sa.14, ss.93-116, 2025 (TRDizin)
5. SOSYAL MEDYADAKİ GÖZETİM UYGULAMALARININ BİLİNİRLİĞİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: TÜRKİYE ÖRNEĞİ
Uluslararası Medeniyet Çalışmaları Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.63-77, 2021 (TRDizin)
6. The Evaluation of Social Media within the Context of the Silencing System
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.308-322, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
17
1. Türkiye'de İletişim Eğitiminin Dönüşümü: Dijital Entegrasyon ve İstihdam Perspektifleri
Cumhuriyet ve İletişim Sempozyumu 2025- İletişim Eğitiminin Dünü, Bugünü, Geleceği, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Kasım 2025, (Özet Bildiri)
2. DİJİTAL MEDYA OKURYAZARLIĞI VE AİLE DİNAMİKLERİ: TRT’NİN EBEVEYN MERKEZLİ EĞİTİM POTANSİYELİ
8ᵗʰ International Symposium on Silk Road Academic Studies, Niğde, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2025, (Tam Metin Bildiri)
3. Teknoloji Çağında Dijital Medya Güvenliği ve İnfodemi
12. Uluslararası İletişim Günleri - Dijital Çağda Medya ve İletişim Çalışmaları Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 14 - 16 Mayıs 2025, (Tam Metin Bildiri)
8. Sosyal Medya Uygulamaları Aracılığıyla Bireylerin Sosyal Görünüş Kaygısı Yaşaması ve Öz Beğeni Algısının Dönüştürülmesi
Yeni Yüzyıl'da İletişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 10 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
9. İdeoloji Bağlamında Küreselleşme Üzerinde Televizyonun Rolü ve Önemi
Yeni Yüzyıl'da İletişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 09 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
12. Türkçenin Anadili ve Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Gazete ve Televizyon Reklamlarından Yararlanma.
World Conference on Educational and Instructional Studies, 28 - 29 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
14. Öğretmen adaylarının "iletişim" kavramına ilişkin metafor algıları
The Journal International Lingual, Social and Edicational Sciences, Ankara, Türkiye, 21 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
15. Kadının Güzellik Bağlamında Televizyon Reklamlarındaki Temsili: Dove ”Düşündüğünden Daha Güzelsin ”Reklam Kampanyası Örneği
2th SOSCON Social Sciences Congresses., 26 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
Kitaplar
8
6. DİJİTAL İLETİŞİM BAĞLAMINDA YAPAY ZEKÂ İLE OLUŞTURULAN SANAL INFLUENCERLAR
İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar - XI, , Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.199-213, 2022
7. Televizyon Reklamlarında Kadının Güzellik Bağlamında Temsili: Dove: "Düşünüldüğünden Daha Güzelsin" Reklam Kampanyası Örneği
İletişime Multidisipliner Bir Bakış, Nazif Kutay ERDEN, Kübra ERDEN, Editör, Gece Kitaplığı Yayın Evi, Ankara, ss.9-24, 2021
8. Retorik ve Retorik Unsurlarının Fiat Egea Reklam Kampanyası Üzerinde İncelenmesi
İletişime Multisipliner Bir Bakış, Nazif Kutay ERDEN, Kübra ERDEN, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.117-130, 2021