Yayınlar & Eserler

Makaleler 6
Tümü (6)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 17

1. Türkiye'de İletişim Eğitiminin Dönüşümü: Dijital Entegrasyon ve İstihdam Perspektifleri

Cumhuriyet ve İletişim Sempozyumu 2025- İletişim Eğitiminin Dünü, Bugünü, Geleceği, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Kasım 2025, (Özet Bildiri)

2. DİJİTAL MEDYA OKURYAZARLIĞI VE AİLE DİNAMİKLERİ: TRT’NİN EBEVEYN MERKEZLİ EĞİTİM POTANSİYELİ

8ᵗʰ International Symposium on Silk Road Academic Studies, Niğde, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2025, (Tam Metin Bildiri)

3. Teknoloji Çağında Dijital Medya Güvenliği ve İnfodemi

12. Uluslararası İletişim Günleri - Dijital Çağda Medya ve İletişim Çalışmaları Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 14 - 16 Mayıs 2025, (Tam Metin Bildiri)

4. SOSYAL PAYLAŞIM AĞLARI ARACILIĞIYLA İLETİŞİMİN DÖNÜŞMESİ: SÖZLÜ İLETİŞİMDEN GÖRSEL İLETİŞİME

ICSHSR 5th International Conference On Humanity and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Ağustos 2023, (Tam Metin Bildiri)

5. GÖZETİM TOPLUMUNUN GÜNÜMÜZ SOSYAL MEDYA İLE MAHREMİYET İLİŞKİSİ ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ

ICSHSR 5TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Ağustos 2023, (Tam Metin Bildiri)

6. SOSYAL PAYLAŞIM AĞLARINDA BİREYİN KENDİNİ SUNUŞ BİÇİMİ OLARAK SANAL KİMLİK OLUŞTURMA ÜZERİNE BİR İNCELEME

EGE 7. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 24 Aralık 2022, ss.1501-1506, (Tam Metin Bildiri)

7. İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNİN GELİŞİMİ NETİCESİNDE ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE DİJİTAL MEDYA OKURYAZARLIĞI EDİNİLMESİNİN ÖNEMİ

EGE 7. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 24 Aralık 2022, ss.1496-1501, (Tam Metin Bildiri)

9. İdeoloji Bağlamında Küreselleşme Üzerinde Televizyonun Rolü ve Önemi

Yeni Yüzyıl'da İletişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 09 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

10. DİJİTAL MEDYA OKURYAZARLIĞI BAĞLAMINDA TELEVİZYON REKLAMLARI ÜZERİNE GÖSTERGEBİLİMSEL BİR ANALİZ

11.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 12 Aralık 2021, (Tam Metin Bildiri)

12. Türkçenin Anadili ve Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Gazete ve Televizyon Reklamlarından Yararlanma.

World Conference on Educational and Instructional Studies, 28 - 29 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

13. Öğretmen Adaylarının "İletişim" Kavramına İlişkin Metafor Algıları

The Journal International Lingual, Social and Edicational Sciences, Ankara, Türkiye, 21 Haziran 2019 - 21 Haziran 2021, (Özet Bildiri)

14. Öğretmen adaylarının "iletişim" kavramına ilişkin metafor algıları

The Journal International Lingual, Social and Edicational Sciences, Ankara, Türkiye, 21 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

16. SOSYAL MEDYANIN SİYASİ SEÇİMLERE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA

2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER VE İNOVASYON KONGRESİ, 26 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

17. Sosyal Medyanın Sessizleştirme Sistemi Bağlamında Değerlendirilmesi

3th International Multidisciplinary Congress of Eurasia, Barcelona, İspanya, 27 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
Kitaplar 8

1. Dijital Medyadaki Yenilik Fetişizmi: Analitik Bir İnceleme

İletişim Alanında Araştırmalar ve Değerlendirmeler, AYDOĞDU KARAASLAN İLKNUR, Editör, Gece Yayınevi, ss.53-64, 2024

2. KURUMSAL İLETİŞİM SÜRECİNDE İMAJ YÖNETİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ: ODTÜDEN MAĞAZASININ ÖĞRENCİ SADAKATİ ÜZERİNE İMAJ VE HİZMET İLİŞKİSİ ÖRNEĞİ

İletişim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler, ÇATALCALI CEYLAN AYŞE, SAĞLAM MURAT, Editör, Serüven Yayınevi, ss.101-134, 2024

3. DİJİTAL MEDYANIN SOSYALLEŞME BAĞLANTISI ÜZERİNE BİR İNCELEME

İletişim ve Güzel Sanatlar Alanında Güncel Araştırmalar, Nazif Kutay Erden,Kübra Erden, Editör, Artikel Yayınevi, İstanbul, ss.9-38, 2023 Creative Commons License

4. SOSYAL MEDYA UYGULAMALARI ARACILIĞIYLA BİREYLERİN SOSYAL GÖRÜNÜŞ KAYGISI YAŞAMASI VE ÖZ BEĞENİ ALGISININ DÖNÜŞTÜRÜLMESİ

Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Uluslararası Araştırmalar-III, , Editör, Serüven Yayınevi, İzmir, ss.433-444, 2022

5. İDEOLOJİ BAĞLAMINDA KÜRESELLEŞME ÜZERİNDE TELEVİZYONUN ROLÜ VE ÖNEMİ

Sosyal Bilimlerinde Güncel Tartışmalar 11 , , Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, ss.514-522, 2022

6. DİJİTAL İLETİŞİM BAĞLAMINDA YAPAY ZEKÂ İLE OLUŞTURULAN SANAL INFLUENCERLAR

İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar - XI, , Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.199-213, 2022

7. Televizyon Reklamlarında Kadının Güzellik Bağlamında Temsili: Dove: "Düşünüldüğünden Daha Güzelsin" Reklam Kampanyası Örneği

İletişime Multidisipliner Bir Bakış, Nazif Kutay ERDEN, Kübra ERDEN, Editör, Gece Kitaplığı Yayın Evi, Ankara, ss.9-24, 2021

8. Retorik ve Retorik Unsurlarının Fiat Egea Reklam Kampanyası Üzerinde İncelenmesi

İletişime Multisipliner Bir Bakış, Nazif Kutay ERDEN, Kübra ERDEN, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.117-130, 2021
Metrikler

Yayın

31

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

13

Proje

1