Yayınlar & Eserler

Makaleler 2
Tümü (2)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 3

1. Family engagement practices of teachers who work on building equitable teaching with refugee children

13th Biennial Conference of the European Research Network About Parents in Education , Nijmegen, Hollanda, 29 - 31 Ağustos 2022, ss.49, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. What Distinguishes Teachers Who Enact Equitable Teaching with Refugee Children?

European Early Childhood Education Research Conference (EECERA), Glasgow, İngiltere, 23 - 26 Ağustos 2022, ss.83-84, (Özet Bildiri)

3. What Do Children with Refugee Status Tell about their Educational Experiences?

30th European Early Childhood Education Research Association Online Conference (EECERA), Zagreb, Hırvatistan, 30 Ağustos - 17 Eylül 2021, ss.190, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 2

1. A Social Justice-Oriented Analysis of Refugee Children’s Educational Experiences in Turkey

Childhood in Turkey: Educational, Sociological, and Psychological Perspectives, Hilal H. Şen,Helaine Selin (Retired), Editör, Springer Nature, Chur, ss.89-106, 2022

2. Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi Dersinin Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Ele Alınması

Türkiye Yükseköğretim Yeterlilikler Çerçevesi Kapsamında Lisans Düzeyinde Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarının Tasarlanması: Planlama, Uygulama, Değerlendirme ve İyileştirme, HAMUTOĞLU Nazire Burçin,ÇUKURBAŞI Barış,KIYICI Mübin, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.497-528, 2022
Metrikler

Yayın

7

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

6

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları