Makaleler
8
Tümü (8)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
Scopus (6)
Diğer Yayınlar (2)
5. Design and development of an online formative peer assessment environment with instructional scaffolds
ETR&D-EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCH AND DEVELOPMENT
, cilt.70, sa.4, ss.1359-1389, 2022 (SSCI, Scopus)
7. Design of a problem-based online learning environment and evaluation of its effectiveness
The Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.15, sa.3, ss.49-57, 2017 (Hakemli Dergi)
8. Pre-Service Teachers’ Evaluation of Their Mentor Teachers, School Experiences, and Theory–Practice Relationship
The International Journal of Progressive Education
, cilt.13, sa.2, ss.165-179, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
6
1. Investigating changes in interaction in peer-facilitated online discussions: A mixed-methods study
American Educational Research Association 2018 Annual Meeting, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 13 - 17 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2. The design and implementation of a TPACK-Based teacher professional development program in a public education center
American Educational Research Association 2017 Annual Meeting, 27 Nisan - 01 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
3. Bilişim Teknolojileri Öğretmenleri için E mentorluk Uygulamasının Katkıları ve KatılımcıMemnuniyeti
9th International Computer Instructional Technologies Symposium, 20 Mayıs 2015 - 22 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
4. Problem Tabanlı Bir Çevrimiçi Dersin Tasarımı ve Etkililiğinin Sınanması
8th International Computer Instructional Technologies Symposium, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
5. Öğrenme Yönetim Sistemlerinde Öğrenme Yaşantılarına ve Öğrenen Özelliklerine İlişkin Bir Çalışma
2nd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 20 - 22 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)
6. Edmodo: Eğitsel bir Çevrimiçi Sosyal Öğrenme Ortamı
XVIII. Türkiye’xxde İnternet Konferansı, Türkiye, 9 - 11 Aralık 2013, (Tam Metin Bildiri)