Arş. Gör. Dr. BEYZA HAMAMCI
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Association between performance-based and ratings of Turkish children's executive function
Hamamcı B.
,
Acar I. H.
,
Uyanık G.
CURRENT PSYCHOLOGY
, cilt.42, sa.12, ss.10053-10062, 2023 (SSCI)
Self-regulation and play: how children's play directed with executive function and emotion regulation
Hamamcı B.
,
Dagal A. B.
EARLY CHILD DEVELOPMENT AND CARE
, cilt.192, sa.13, ss.2149-2159, 2022 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Çocukluk Dönemi Yürütücü İşlevler Envanteri-Ebeveyn Formunun Okul Öncesi Dönem Çocukları İçin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Hamamcı B.
,
Acar İ. H.
,
Uyanık G.
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.17, sa.2, ss.1-10, 2021 (Hakemli Dergi)
The relationship between pre-school children's patterning skills and language development
Güven Y.
,
Hamamcı B.
,
Yayla K.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.20, sa.1, ss.999-1009, 2021 (Hakemli Dergi)
Okul öncesi öğretmen adaylarının bilişötesi farkındalıkları ile duygusal zeka özellikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Balaban Dağal A.
,
Hamamcı B.
,
Yayla K.
Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi
, cilt.4, sa.3, ss.583-608, 2020 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Cognitive Foundations of Early Mathematics: Attention and Executive Function (EF)
Hamamcı B.
,
Sevinç Özgen E.
IMBES 2024, Leuven, Belçika, 10 - 12 Temmuz 2024
Diving into preschoolers’ coping strategies with emotions: A mixed method study
Hamamci B.
,
Peker C.
EARLI SIG 5: Learning and Development in Early Childhood, Warszawa, Polonya, 10 - 12 Temmuz 2024, ss.58
Meta-Analysis of the Relations Between the Dimensional Change Card Sort (DCCS) and Measures of Math and Reading
Martin T. J.
,
Hamamcı B.
,
Sherlock P.
,
Zelazo P. D.
Jean Piaget Society Conference (JPS) 2024, Toronto, Kanada, 31 Mayıs - 01 Haziran 2024
Investigation of Pre-service Preschool Teachers' Satisfaction Levels and Efficacy Perceptions of Digital-assisted Education
Altun D.
,
Hamamcı B.
,
Erden F.
International Education Congress 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.537-539
Erken Çocukluk Dönemi İçin Ev Öğrenme Ortamı Dizininin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Hamamcı B.
,
Demircan H. Ö.
,
Erden F.
10th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1664-1666
Home Environment to Foster Children’s Math Outcomes: A Systematic Review
Hamamcı B.
,
Demircan H. Ö.
10th . International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1757-1758
Pathways to Children's Social Competence: Household Chaos, Parent-Child Relationships, Sibling Relationships, and Child Executive Function
Hamamcı B.
,
Acar İ. H.
,
Bostancı S.
Society for Research in Child Development (SRCD) 2023 Biennial, Utah, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 25 Mart 2023
The development of metacognition in early years: A short-term longitudinal analysis
Hamamcı B.
9. International EJER Congress, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, ss.57-63
COVID-19 döneminde öğretmenlik deneyimleri
Hamamcı B.
,
Öztürk G.
8. International EJER Congress, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.1469-1470
Kitaplar
Yaratıcılık ve Bilişsel Beceriler
Hamamcı B.
Erken Çocuklukta Yaratıcılığa Genel Bakış, A Balaban Dağal,Ş Değirmenci, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.139-156, 2023
Öğretmen-Çocuk İlişkilerinin Çocukların Öz Düzenleme Becerilerine Katkısı
Acar İ. H.
,
Hamamcı B.
Sosyal Zihin: Bilişsel Gelişimde Sosyal Etkileşimin Rolü, Müge Ekerim Akbulut, Editör, VakıfBank Kültür Yayınları, İstanbul, ss.21-48, 2023
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
20
Atıf (WoS)
7
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
8
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (Scholar)
38
H-İndeks (Scholar)
4
Proje
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları