Yayınlar & Eserler

Makaleler 4
Tümü (4)
Scopus (2)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 13

1. A Systematic Look to Pre-service Teacher Education Research Regarding Covid-19 Pandemic Process in the Turkish Context

10th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, ss.12-15, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. Needs of Students and Instructors in “Beginning Turkish I” Course

6th International Congress on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri) Creative Commons License

4. English Language Teacher Education Program in Turkey: A Qualitative Meta-Synthesis Study.

Vth International Eurasian Educational Research Congress(EJER-2018), 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

6. An Evaluation of ENG101 English for Academic Purposes Program at TED University English Language School

5th International Conference on Curriculum and Instruction, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.74-75, (Özet Bildiri) Creative Commons License

7. A Systematic Review: Feedback in ELT in Turkish Higher Education Context

IVth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.204-205, (Özet Bildiri)

8. Beşinci sınıf öğrencilerinin matematiksel modellemedeki yeterlikleri

International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2017), Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.966-967, (Özet Bildiri) Creative Commons License

9. An evaluation of 2nd grade English curriculum within a participant oriented program evaluation approach

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-2015), Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.460-462, (Özet Bildiri)

10. Investigation of English language teaching programme freshman and senior students achievement goal orientations in respect to some variables

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-2015), Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.271-274, (Özet Bildiri) Creative Commons License

11. Learner Autonomy How Teacher Trainers Understand and Apply

The Third European Conference on Language Learning, Brighton, İngiltere, 1 - 05 Temmuz 2015, ss.141-161, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

12. Effects of creative writing activities on students' achievement in writing, writing dispositions and attitude to English

5th International Conference on New Horizons in Education (INTE), Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.1635-1642, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma identifier

13. Hammond un Değerlendirme Modeli Çerçevesinde Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (EPOK 2014), Ankara, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.102-103, (Özet Bildiri)
Kitaplar 1

1. Emergent educational policies towards mainstreaming migrants in public education: The case of Turkey

Perspectives on Transitions in Refugee EducationRuptures, Passages, and Re-Orientations, Subasi Singh Seyda,Jovanović Olja,Proyer Michelle, Editör, Verlag Barbara Budrich, Berlin, ss.47-62, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma
Diğer Yayınlar 1
Metrikler

Yayın

26

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

9

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

62

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

8

Proje

3

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları