Arş. Gör. SÜMEYRA ERYİĞİT
Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Makaleler
2
Tümü (2)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (1)
1.
Finding Clues and Implications for Success on the PISA: An Overview of Chinese, Singaporean, Estonian, Canadian, and Finnish Early Childhood Education and Care
ERYİĞİT S.
,
TONGA ÇABUK F. E.
,
ERDEN F.
,
YALÇIN F.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.26, sa.2, ss.339-351, 2024 (TRDizin)
2.
Professional development of teachers in PISA achiever countries: Finland, Estonia, Japan, Singapore and China
Tonga F. E.
,
Eryiğit S.
,
Yalcin F.
,
Erden F.
PROFESSIONAL DEVELOPMENT IN EDUCATION
, cilt.48, sa.1, ss.88-104, 2022 (SSCI, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
6
1.
Frequency of Mainstream Curriculum Models: Investigation of Early Childhood Education Doctoral Dissertation and International Journals in Turkey
Demirtaş İlhan S.
,
Eryiğit S.
,
Erden F.
VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.862-863, (Özet Bildiri)
2.
Başarının sırrı nedir? PISA'da başarılı olan ülkelerde Erken Çocukluk Eğitimi: Finlandiya, Estonya, Japonya, Singapur ve Çin
Tonga F. E.
,
Erden F.
,
Eryiğit S.
70th OMEP World Assembly and Conference, Praha, Çek Cumhuriyeti, 25 - 29 Temmuz 2018, (Yayınlanmadı)
3.
Ongoing Mechanism in Tactile Communication between Children and Adults in Picture Storybooks for 4-to-6-year-olds..
Eryiğit S.
,
Olgan R.
70th OMEP World Assembly and Conference, Praha, Çek Cumhuriyeti, 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
4.
Investigating Ongoing Tactile Communication between a Preschool Teacher and Young Children: Nonverbal Socialization in a Classroom..
Eryiğit S.
,
Olgan R.
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1184-1185, (Özet Bildiri)
5.
Okul Öncesi Dönem Çocukları Hangi Bilim Etkinliklerini Tercih Ediyor?: Bir Bilim Fuarı Deneyimi.
ÇETİN M.
,
CENGİZOĞLU S.
,
ERYİĞİT S.
,
DEMİRCAN H. Ö.
,
TONGA F. E.
,
ŞENYURT E.
V th International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
6.
COMPARISON OF REPRESENTATION OF FEMALE CHARACTERS IN TURKISH WINNER AND CALDECOTT PICTURE BOOKS
Eryiğit S.
68th OMEP World Assembly and Conference, Seoul, South Korea, Seoul, Güney Kore, 04 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
Kitaplar
1
1.
Okul öncesinde süregelen dokunsal iletişimin incelenmesi
Eryiğit S.
,
Olgan R.
Eğitim Paradigmalarını Değiştirmek: Yeni Yöntemler, Yönergeler ve Politikalar, Çinkir S., Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Bern, ss.347-364, 2020
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
9
Yayın (WoS)
1
Yayın (Scopus)
1
Atıf (WoS)
24
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
25
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
50
H-İndeks (Scholar)
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları