Eğitim Bilgileri
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorDoktora
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, Türkiye
2013 - 2016
2013 - 2016Yüksek Lisans
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Fen Ve Matematik Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye
2008 - 2013
2008 - 2013Lisans
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2016
2016Yüksek Lisans
ORİGAMİ ETKİNLİKLERİYLE ZENGİNLEŞTİRİLMİŞ SORGULAMA TEMELLİ ÖĞRETİMİN ORTAOKUL YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YANSIMA SİMETRİSİ KONUSUNDAKİ BAŞARILARI, GEOMETRİ DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARI VE GEOMETRİYE YÖNELİK ÖZ YETERLİK ALGILARI ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Alanları Eğitimi Bölümü
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Unvanlar / Görevler
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Bartın Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2019
2019Effect of inquiry-based instruction enriched with origami activities on achievement, and self-efficacy in geometry
Kandil S. , Işıksal-Bostan M.
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY, cilt.50, sa.4, ss.557-576, 2019 (ESCI İndekslerine Giren Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2019
2019SECOND GRADE STUDENTS’ INTUITIVE MODELS OF DIVISION
KANDİL S.
2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ (UTEK 2019), Muğla, Türkiye, 23 Ekim 2019 - 27 Ocak 2020
2018
20181. sinif ögrencilerinin cikarma problemleri cozerken kullandiklari toplama stratejileri
Sevinç Ş. , Işıksal Bostan M. , Çakıroğlu E. , Kandil S.
13. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018
2018
2018First Grade Students’ Counting Strategies
KANDİL S. , ISIKSAL BOSTAN M. , SEVİNÇ Ş. , ÇAKIROĞLU E.
International Congress on Science and Education (ICSE2018), 28 - 30 Eylül 2018, ss.427-428
2018
2018Prospective Middle School Mathematics Teachers’ Conceptions and Affective Dispositions toward Mathematics
Kandil S. , Işıksal Bostan M.
International Congress on Science and Education (ICSE2018), Afyon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, cilt.1, sa.1, ss.416-417
2018
2018Development of Prospective Middle School Mathematics Teachers’ Geometric Thinking Levels via Tessellation
Kandil S. , Işıksal Bostan M.
European Conference on Educational Research (ECER), Bolzano, İtalya, 4 - 07 Eylül 2018, ss.1-3
2017
2017Ufkun Ötesinde Matematik
OLGUN B. , ŞAY R. , KANDİL S.
Eğitimde Gelecek Konferansı, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Kasım 2017
2017
2017Prospective Middle School Mathematics Teachers’ Solution Strategies Regarding Multiplication with Decimals
Kandil S. , Işıksal Bostan M.
European Conference on Educational Research (ECER), Kobenhavn, Danimarka, 22 - 25 Ağustos 2017, ss.1-3
2017
2017Origami Tabanlı Öğretimin İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Motivasyonu ve Endişesi Üzerine Etkisinin İncelenmesi
Kandil S. , Işıksal Bostan M.
IVth International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.898-899
2016
2016Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Ondalık Gösterimlerle Çarpma İşlemine Dair Pedagojik Alan Bilgileri
Kandil S. , Işıksal Bostan M.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.162-163
2016
2016Dikdörtgenler Prizmasının Hacmi: Prizma Tasarımı Etkinliği
Kandil S. , Işıksal Bostan M.
I. Matematik Öğretiminde Örnek Uygulamalar Konferansı, Ankara, Türkiye, 30 - 31 Ocak 2016, ss.1-5
Desteklenen Projeler
2018 - 2019
2018 - 2019