Arş.Gör.

SEMANUR KANDİL


Eğitim Fakültesi

Matematik ve Fen Alanları Eğitimi Bölümü

Eğitim Bilgileri

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Doktora

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, Türkiye

2013 - 2016

2013 - 2016

Yüksek Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Fen Ve Matematik Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye

2008 - 2013

2008 - 2013

Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2016

2016

Yüksek Lisans

ORİGAMİ ETKİNLİKLERİYLE ZENGİNLEŞTİRİLMİŞ SORGULAMA TEMELLİ ÖĞRETİMİN ORTAOKUL YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YANSIMA SİMETRİSİ KONUSUNDAKİ BAŞARILARI, GEOMETRİ DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARI VE GEOMETRİYE YÖNELİK ÖZ YETERLİK ALGILARI ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Alanları Eğitimi Bölümü

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Unvanlar / Görevler

2014 - Devam Ediyor

2014 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Bartın Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

2019

2019

Effect of inquiry-based instruction enriched with origami activities on achievement, and self-efficacy in geometry

Kandil S. , Işıksal-Bostan M.

International Journal of Mathematical Education in Science and Technology, cilt.50, ss.557-576, 2019 (ESCI İndekslerine Giren Dergi) identifier identifier

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

2018

2018

1. sinif ögrencilerinin cikarma problemleri cozerken kullandiklari toplama stratejileri

Sevinç Ş. , Işıksal Bostan M. , Çakıroğlu E. , Kandil S.

13. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018

2018

2018

Prospective Middle School Mathematics Teachers’ Conceptions and Affective Dispositions toward Mathematics

Kandil S. , Işıksal Bostan M.

International Congress on Science and Education (ICSE2018), Afyon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, cilt.1, no.1, ss.416-417

2018

2018

Development of Prospective Middle School Mathematics Teachers’ Geometric Thinking Levels via Tessellation

Kandil S. , Işıksal Bostan M.

European Conference on Educational Research (ECER), Bolzano, İtalya, 4 - 07 Eylül 2018, ss.1-3

2017

2017

Prospective Middle School Mathematics Teachers’ Solution Strategies Regarding Multiplication with Decimals

Kandil S. , Işıksal Bostan M.

European Conference on Educational Research (ECER), Kobenhavn, Danimarka, 22 - 25 Ağustos 2017, ss.1-3

2017

2017

Origami Tabanlı Öğretimin İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Motivasyonu ve Endişesi Üzerine Etkisinin İncelenmesi

Kandil S. , Işıksal Bostan M.

IVth International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.898-899

2016

2016

Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Ondalık Gösterimlerle Çarpma İşlemine Dair Pedagojik Alan Bilgileri

Kandil S. , Işıksal Bostan M.

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.162-163

2016

2016

Dikdörtgenler Prizmasının Hacmi: Prizma Tasarımı Etkinliği

Kandil S. , Işıksal Bostan M.

I. Matematik Öğretiminde Örnek Uygulamalar Konferansı, Ankara, Türkiye, 30 - 31 Ocak 2016, ss.1-5


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 1

h-indeksi (WOS): 1