Investigation of relations among middle school (Junior high school) students’ gender, learning approaches, perceptions of learning environment and science achievement Ortaokul öğrencilerinin cinsiyeti, öğrenme yaklaşımı, yapılandırmacı öğrenme ortamı algıları ve fen bilgisi başarıları arasındaki ilişkilerin incelenmesi


BOZ Y., Yerdelen-Damar S., Belge-Can H.

Elementary Education Online, cilt.17, sa.3, ss.1268-1282, 2018 (Scopus) identifier

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 17 Sayı: 3
  • Basım Tarihi: 2018
  • Doi Numarası: 10.17051/ilkonline.2018.466342
  • Dergi Adı: Elementary Education Online
  • Derginin Tarandığı İndeksler: Scopus, TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.1268-1282
  • Orta Doğu Teknik Üniversitesi Adresli: Evet