Y. BOZ Et Al. , "Investigation of relations among middle school (Junior high school) students’ gender, learning approaches, perceptions of learning environment and science achievement Ortaokul öğrencilerinin cinsiyeti, öğrenme yaklaşımı, yapılandırmacı öğrenme ortamı algıları ve fen bilgisi başarıları arasındaki ilişkilerin incelenmesi," Elementary Education Online , vol.17, no.3, pp.1268-1282, 2018
BOZ, Y. Et Al. 2018. Investigation of relations among middle school (Junior high school) students’ gender, learning approaches, perceptions of learning environment and science achievement Ortaokul öğrencilerinin cinsiyeti, öğrenme yaklaşımı, yapılandırmacı öğrenme ortamı algıları ve fen bilgisi başarıları arasındaki ilişkilerin incelenmesi. Elementary Education Online , vol.17, no.3 , 1268-1282.
BOZ, Y., Yerdelen-Damar, S., & Belge-Can, H., (2018). Investigation of relations among middle school (Junior high school) students’ gender, learning approaches, perceptions of learning environment and science achievement Ortaokul öğrencilerinin cinsiyeti, öğrenme yaklaşımı, yapılandırmacı öğrenme ortamı algıları ve fen bilgisi başarıları arasındaki ilişkilerin incelenmesi. Elementary Education Online , vol.17, no.3, 1268-1282.
BOZ, YEZDAN, Sevda Yerdelen-Damar, And Hatice Belge-Can. "Investigation of relations among middle school (Junior high school) students’ gender, learning approaches, perceptions of learning environment and science achievement Ortaokul öğrencilerinin cinsiyeti, öğrenme yaklaşımı, yapılandırmacı öğrenme ortamı algıları ve fen bilgisi başarıları arasındaki ilişkilerin incelenmesi," Elementary Education Online , vol.17, no.3, 1268-1282, 2018
BOZ, YEZDAN Et Al. "Investigation of relations among middle school (Junior high school) students’ gender, learning approaches, perceptions of learning environment and science achievement Ortaokul öğrencilerinin cinsiyeti, öğrenme yaklaşımı, yapılandırmacı öğrenme ortamı algıları ve fen bilgisi başarıları arasındaki ilişkilerin incelenmesi." Elementary Education Online , vol.17, no.3, pp.1268-1282, 2018
BOZ, Y. Yerdelen-Damar, S. And Belge-Can, H. (2018) . "Investigation of relations among middle school (Junior high school) students’ gender, learning approaches, perceptions of learning environment and science achievement Ortaokul öğrencilerinin cinsiyeti, öğrenme yaklaşımı, yapılandırmacı öğrenme ortamı algıları ve fen bilgisi başarıları arasındaki ilişkilerin incelenmesi." Elementary Education Online , vol.17, no.3, pp.1268-1282.
@article{article, author={YEZDAN BOZ Et Al. }, title={Investigation of relations among middle school (Junior high school) students’ gender, learning approaches, perceptions of learning environment and science achievement Ortaokul öğrencilerinin cinsiyeti, öğrenme yaklaşımı, yapılandırmacı öğrenme ortamı algıları ve fen bilgisi başarıları arasındaki ilişkilerin incelenmesi}, journal={Elementary Education Online}, year=2018, pages={1268-1282} }