Makaleler
9
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (2)
2. Erken Çocukluk Eğitimi Kurumlarının Dış Mekanları Üzerine Bir Derleme: Tasarım ve Değerlendirme
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.55, sa.1, ss.263-312, 2022 (TRDizin)
6. Okul Öncesı Eğitim Programlarında Değerlendirme: Türkiye ve Yeni Zelanda Karşılaştırması
Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Öğretim Teknolojileri Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.1-10, 2018 (Hakemli Dergi)
7. Erken Çocukluk Eğitimine Küba Perspektifinden Alternatif Bir Bakış: Kendi Çocuğunu Eğit Programı
Ege Eğitim Dergisi
, cilt.18, ss.56-82, 2017 (TRDizin)
8. GEMS TABANLI ETKİNLİKLERLE DESTEKLENEN PROJE YAKLAŞIMININ OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE KAVRAMSAL GELİŞİME ETKİSİ
e-Turkish Studies (elektronik)
, cilt.8, sa.9, ss.2375-2399, 2013 (TRDizin)
9. ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE OKUMA –YAZMA: BİR CELESTIN FREINET OKULU ÖRNEĞİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.3, ss.213-222, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
10
3. Investigating “Outdoor Education” course designs for pre-service preschool teachers: A comparison among European countries, Australia and Turkey
ECER 2019, 2 - 06 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
4. A Systematic Review of Fundamental Approaches to Early Childhood Education Research
VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.860-861, (Özet Bildiri)
9. Investigating the Influence of Outdoor Learning Activities on Education For Sustainable Development
ECER 2017, 22 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
Kitaplar
6
3. Doğa Temelli Müfredat Modelleri
Erken Çocukluk Eğitiminde Çevre Eğitimi, Refika Olgan, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.76-115, 2020
4. Erişilebilen Kaynaklar Işığında Freinet Pedagojisi’nin Geçmişi ve Günümüze Yansımaları
Erken Çocukluk Eğitimi Mozaği: Büyük düşünceler, Modeller ve Yaklaşımlar , Ebru Aktan Acar, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.149-167, 2017