Yayınlar & Eserler

Makaleler 9
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 10

1. Diversity of Early Childhood Education Services: The Case of New Zealand

7th International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.454-455, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. Investigation of “Forest” Concept in Illustrated Story Books for Young Children

European Conference on Educational Research 2019, Hamburg, Almanya, 2 - 06 Eylül 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

4. A Systematic Review of Fundamental Approaches to Early Childhood Education Research

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.860-861, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Early Childhood Education and Care in India: Non-formal Early Childhood Education Services in Anganwadi Centers

European Conference on Educational Research, Bolzano, İtalya, 3 - 07 Eylül 2018, ss.18-19, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. How does your ideal outdoor environment look like?: Teachers’ and parents’ perspectives.

70th OMEP World Assembly and Conference, Çek Cumhuriyeti, 25 - 29 Haziran 2018, ss.406, (Özet Bildiri)

7. All about Pikler Pedagogy: Lessons from Pikler Pedagogy regarding Early Childhood Education

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1233-1234, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. Investigating Young Children’s Perception of Forest and Its Habitat

ECER 2017, Kobenhavn, Danimarka, 22 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. A cross cultural study on the current status of outdoor play

26th EECERA Annual Conference, Dublin, İrlanda, 31 Ağustos - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
Kitaplar 6

1. Piramit Metodu

Erken Çocukluk Döneminde Eğitim Yaklaşımları, Feyza Erden,Hasibe Özlen Demircan, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.347-384, 2021

2. 20. Yüzyıla Yön Veren Erken Çocukluk Eğitimi Müfredat Modelleri

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Prof. Dr. Ebru Aktan Acar, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.347-412, 2021

3. Doğa Temelli Müfredat Modelleri

Erken Çocukluk Eğitiminde Çevre Eğitimi, Refika Olgan, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.76-115, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Erişilebilen Kaynaklar Işığında Freinet Pedagojisi’nin Geçmişi ve Günümüze Yansımaları

Erken Çocukluk Eğitimi Mozaği: Büyük düşünceler, Modeller ve Yaklaşımlar , Ebru Aktan Acar, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.149-167, 2017

5. Doğanın Kalbinde Oyun Temelli Eğitim: Orman Okul Yaklaşımı.

Erken Çocukluk Eğitimi Mozaiği-Büyük Düşünceler/Fikirler,Modeller ve Yaklaşımlar, Aktan Acar E., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.371-386, 2017

6. Dış Mekan Oyunları

Çocuk ve Oyun, Yrd. Doç.Dr. Meral Ören, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.164-190, 2016
Metrikler

Yayın

25

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

31

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

32

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

62

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

11

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

6

Proje

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları