Arş. Gör. EMİNE ÇATMAN AKSOY


Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü


WoS Araştırma Alanları: Eğitim ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: İlköğretim Matematik Öğretmenliği, Öğretmen Eğitimi

Metrikler

Yayın

10

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

9

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

18

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

46

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (Diğer Toplam)

3

Proje

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Doktora

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

2015 - 2018

2015 - 2018

Yüksek Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

2012 - 2015

2012 - 2015

Lisans Yandal

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Matematik Bölümü, Türkiye

2010 - 2015

2010 - 2015

Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2018

2018

Yüksek Lisans

An investigation of 7th grade students’ statistical literacy about the concepts of average and variation on bar and line graphs

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Araştırma Alanları

İlköğretim Matematik Öğretmenliği

Öğretmen Eğitimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

2015 - 2018

2015 - 2018

İlköğretim Matematik Öğretmeni

Diğer Kamu Kurumu, MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Ortaokul, İlköğretim Matematik Öğretmeni

Makaleler

Tümü (4)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (4)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

1. A teacher’s noticing of students’ mathematical thinking in action

Çatman Aksoy E., Işiksal Bostan M.

13th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13), Budapest, Macaristan, 10 - 14 Temmuz 2023, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

2. How does online professional development nurture teachers’ noticing skills of students’ thinking?: The case of data analysis

Çatman Aksoy E., Ucuzoğlu A. N., Isiksal Bostan M., Kazak S., Yemen Karpuzcu S., Tekin Sitrava R.

12th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME12), 2 - 06 Şubat 2022, ss.853-860, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

3. Construction Strategies for Parallelism and Perpendicularity: A Paper Folding Activity

Çatman Aksoy E., Işıksal Bostan M.

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.494, (Özet Bildiri)

2018

2018

4. What paper folding can do for the concepts of parallelism and perpendicularity

Çatman Aksoy E., Işıksal Bostan M.

International Conference on Mathematics and Mathematics Education , Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.739-741, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2020

2020

1. Gerçekçi Matematik Eğitimine Dayalı Argümantasyon Temelli Etkinlik Örnekleri

Ayan Civak R., Çatman Aksoy E., Işıksal Bostan M.

Matematik Eğitiminde Etkinlikler ve Uygulamaları, Yüksel Dede,Muhammed Fatih Doğan,Fatma Aslan Tutak, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.231-267, 2020

2020

2020

2. Gerçekçi Matematik Eğitimi’ne dayalı argümantasyon temelli etkinlik örnekleri

AYAN CİVAK R., ÇATMAN AKSOY E., ISIKSAL BOSTAN M.

Matematik eğitiminde etkinlikler ve uygulamaları, Yüksel Dede, Muhammed Fatih Doğan, Fatma Aslan-Tutak, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.231-267, 2020

Desteklenen Projeler



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 9

h-indeksi (WOS): 1