Arş. Gör. Dr. BEYZA HAMAMCI


Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler Genel


Avesis Araştırma Alanları: Eğitim


Yayınlardaki İsimler: HAMAMCI Beyza

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Metrikler

Yayın

20

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

8

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

39

H-İndeks (Scholar)

4

Proje

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2020 - 2025

2020 - 2025

Doktora

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Early Childhood Education, Türkiye

Yaptığı Tezler

2020

2020

Yüksek Lisans

Okul öncesi dönem çocuklarının yürütücü işlev becerilerinin değerlendirilmesi Sürdürülebilir Kalkınma

Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Temel Eğitim Anabilim Dalı

Araştırma Alanları

Eğitim

Akademik Ünvanlar / Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2022 - 2022

2022 - 2022

Araştırmacı

Kyoto University, Edebiyat Enstitüsü, Psikoloji

2019 - 2021

2019 - 2021

Araştırma Görevlisi

İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

Yönetimsel Görevler

2021 - 2021

2021 - 2021

Birim Kalite Komisyonu Üyesi

İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2020 - 2021

2020 - 2021

Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü

İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2019 - 2021

2019 - 2021

Farabi Programı Kurum Koordinatörü

İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

Makaleler

Tümü (5)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (2)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. Cognitive Foundations of Early Mathematics: Attention and Executive Function (EF)

Hamamcı B., Sevinç Özgen E.

IMBES 2024, Leuven, Belçika, 10 - 12 Temmuz 2024, (Yayınlanmadı)

2024

2024

2. Diving into preschoolers’ coping strategies with emotions: A mixed method study

Hamamci B., Peker C.

EARLI SIG 5: Learning and Development in Early Childhood, Warszawa, Polonya, 10 - 12 Temmuz 2024, ss.58, (Özet Bildiri)

2024

2024

3. Meta-Analysis of the Relations Between the Dimensional Change Card Sort (DCCS) and Measures of Math and Reading

Martin T. J., Hamamcı B., Sherlock P., Zelazo P. D.

Jean Piaget Society Conference (JPS) 2024, Toronto, Kanada, 31 Mayıs - 01 Haziran 2024, (Yayınlanmadı)

2023

2023

4. Investigation of Pre-service Preschool Teachers' Satisfaction Levels and Efficacy Perceptions of Digital-assisted Education

Altun D., Hamamcı B., Erden F.

International Education Congress 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.537-539, (Özet Bildiri)

2023

2023

5. Erken Çocukluk Dönemi İçin Ev Öğrenme Ortamı Dizininin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Hamamcı B., Demircan H. Ö., Erden F.

10th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1664-1666, (Özet Bildiri)

2023

2023

6. Home Environment to Foster Children’s Math Outcomes: A Systematic Review

Hamamcı B., Demircan H. Ö.

10th . International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1757-1758, (Özet Bildiri)

2023

2023

7. Pathways to Children's Social Competence: Household Chaos, Parent-Child Relationships, Sibling Relationships, and Child Executive Function

Hamamcı B., Acar İ. H., Bostancı S.

Society for Research in Child Development (SRCD) 2023 Biennial, Utah, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 25 Mart 2023, (Yayınlanmadı)

2022

2022

8. The development of metacognition in early years: A short-term longitudinal analysis

Hamamcı B.

9. International EJER Congress, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, ss.57-63, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

9. COVID-19 döneminde öğretmenlik deneyimleri

Hamamcı B., Öztürk G.

8. International EJER Congress, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.1469-1470, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Kitaplar

2023

2023

1. Yaratıcılık ve Bilişsel Beceriler

Hamamcı B.

Erken Çocuklukta Yaratıcılığa Genel Bakış, A Balaban Dağal,Ş Değirmenci, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.139-156, 2023

2023

2023

2. Öğretmen-Çocuk İlişkilerinin Çocukların Öz Düzenleme Becerilerine Katkısı

Acar İ. H., Hamamcı B.

Sosyal Zihin: Bilişsel Gelişimde Sosyal Etkileşimin Rolü, Müge Ekerim Akbulut, Editör, VakıfBank Kültür Yayınları, İstanbul, ss.21-48, 2023

Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

International Mind Brain and Education Society

Üye

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Society for Research in Child Development

Üye

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Şubat 2025

Şubat 2025

JOURNAL OF COGNITION AND DEVELOPMENT

SSCI Kapsamındaki Dergi

Aralık 2024

Aralık 2024

FRONTIERS IN PSYCHOLOGY

SSCI Kapsamındaki Dergi

Kasım 2022

Kasım 2022

BEHAVIOUR & INFORMATION TECHNOLOGY

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ödüller



Burslar

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

2211-A Genel Yurt İçi Doktora Burs Programı

TÜBİTAK

2024 - 2024

2024 - 2024

IMBES Travel Grant

Diğer Uluslararası Organizasyonlar

2023 - 2023

2023 - 2023

2224-A Yurt Dışı Bilimsel Etkinliklere Katılma Desteği Programı

TÜBİTAK

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 7

h-indeksi (WOS): 2