IECHCI2022 | International Eastern Conference on Human-Computer Interaction, Nakhchivan, Azerbaycan, 9 - 10 Eylül 2022, ss.76-82
Bu nicel durum çalışmasında amaç fakülte teknoloji mentörlüğü programına katılan öğretim
üyelerinin öğretim süreçlerine teknoloji entegre etme hedeflerini incelemektir. Çalışmanın veri kaynakları; (a)
haftalık görüşme notları, (b) program sonu değerlendirme görüşmeleri ve (c) durum raporlarıdır. Bu çalışmanın
bulgularına göre, öğretim üyelerinin bu programa katılmasında dört tane amaç etkili olmuştur. Bunlar, nitelikli
ve etkileşimli dersler yapmak, öğretmen adayı öğrencilerinin dijital yetkinliklerini geliştirmek, yeni öğretim
teknolojileri konusunda akademik yayınlar yapabilmek, yükseköğretimde teknoloji kullanma beklentisini
karşılamaktır. Bu hedeflerle FTM sürecine katılan öğretim üyeleri sürecin öğretim çalışmalarına katkısını
destekleyici olarak değerlendirdiler.