What type of tasks we use in a thinking classroom (Düşünen bir sınıfta ne tür görevler kullanabiliriz?)


Erbaş A. K., Gökçe S., Aydoğan Yenmez A.

Building thinking classrooms in mathematics, grades K-12, 14 teaching practices for enhancing learning (Matematikle düşünen sınıflar, Okul öncesinden liseye, Öğrenmeyi destekleyici 14 öğretim uygulaması), P. Liljedahl, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.21-42, 2022

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Mesleki Kitap
  • Basım Tarihi: 2022
  • Yayınevi: Anı Yayıncılık
  • Basıldığı Şehir: Ankara
  • Sayfa Sayıları: ss.21-42
  • Editörler: P. Liljedahl, Editör
  • Orta Doğu Teknik Üniversitesi Adresli: Evet