KURUMSAL İLETİŞİM SÜRECİNDE İMAJ YÖNETİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ: ODTÜDEN MAĞAZASININ ÖĞRENCİ SADAKATİ ÜZERİNE İMAJ VE HİZMET İLİŞKİSİ ÖRNEĞİ


ERDEN K.

İletişim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler, ÇATALCALI CEYLAN AYŞE, SAĞLAM MURAT, Editör, Serüven Yayınevi, ss.101-134, 2024

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Mesleki Kitap
  • Basım Tarihi: 2024
  • Yayınevi: Serüven Yayınevi
  • Sayfa Sayıları: ss.101-134
  • Editörler: ÇATALCALI CEYLAN AYŞE, SAĞLAM MURAT, Editör
  • Orta Doğu Teknik Üniversitesi Adresli: Evet