Atıf İçin Kopyala
Lawson T., Çakmak M., Gündüz M., Busher H.
EUROPEAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION, cilt.38, ss.392-407, 2015 (SSCI)
-
Yayın Türü:
Makale / Derleme
-
Cilt numarası:
38
-
Basım Tarihi:
2015
-
Doi Numarası:
10.1080/02619768.2014.994060
-
Dergi Adı:
EUROPEAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
Social Sciences Citation Index (SSCI), Scopus
-
Sayfa Sayıları:
ss.392-407
-
Anahtar Kelimeler:
systematic review, teaching practicum, mentoring, school-based training, pre-service teachers, INTERNATIONAL FIELD EXPERIENCE, PRESERVICE TEACHERS, STUDENT-TEACHERS, PERCEPTIONS, EDUCATION, MENTORS, SCHOOL, ROLES, CANDIDATES, COMMUNITY
-
Orta Doğu Teknik Üniversitesi Adresli:
Evet