Well-being in Alternative Economies: The Role of Shared Commitments in the Context of a Spatially-Extended Alternative Food Network
Atıf İçin Kopyala
Watson F., Ekici A.
Journal of Macromarketing, cilt.37, sa.2, ss.206-216, 2017 (SSCI)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
37
Sayı:
2
-
Basım Tarihi:
2017
-
Doi Numarası:
10.1177/0276146716680702
-
Dergi Adı:
Journal of Macromarketing
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
Social Sciences Citation Index (SSCI), Scopus
-
Sayfa Sayıları:
ss.206-216
-
Anahtar Kelimeler:
marketing and quality of life, community, consumer well-being, food marketing, developing countries, macromarketing, QOL, commitment, FAIR-TRADE, SATISFACTION, ENVIRONMENT, SECTOR, TRUST
-
Orta Doğu Teknik Üniversitesi Adresli:
Hayır