Karslı Çalamak E. (Yürütücü)
TÜBİTAK Projesi, 2017 - 2019
Bu projenin ana amacı sınıfında mülteci öğrenciler olan okul öncesi, 1, 2, 3, 4. sınıf öğretmenlerine mülteci çocukların matematik eğitimi konusunda, okul-aile-toplum işbirliği çerçevesinde mesleki nitelikler kazandırarak destek olmak ve Türkiye’de göçmenler ile çalışan eğitimciler tarafından kullanılabilecek ve farklı disiplinlere adapte edilebilecek bir eğitim modelini müfredat materyalleri ile birlikte geliştirmektir. Bu eğitim modeli, göçmen nüfusu yoğun dört farklı şehirde (Gaziantep, Hatay, Şanlıurfa ve Ankara) 60 kişilik bir öğretmen grubu ile işbirliği içerisinde uygulamalı olarak geliştirilmiştir..