SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Matematik Eğitimine İlişkin Görüşleri: Matematik Öğretimi, Cinsiyet Farklılıkları, Öğretmenin Rolü
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.23, sa.44, ss.845-862, 2020 (Hakemli Dergi)
Mindfulness: Views of Turkish Pre- Service Early Childhood Teachers
International E-Journal of Educational Sciences
, cilt.4, sa.8, ss.122-137, 2020 (Hakemli Dergi)
Examining Turkish Early Childhood Education Curriculum in terms of Mainstream Curriculum Models
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.38, sa.2, ss.77-106, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Examining the studies including in-service early childhood teachers’ personal factors affecting classroom management.
17th Primary Teacher Education Symposium, 11 Nisan - 14 Kasım 2018
Pre-service and in-service early childhood education teachers’ views on physical activity: knowledge, practice and teacher role
Vth International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018
Okul Öncesi Dönem Çocukları Hangi Bilim Etkinliklerini Tercih Ediyor?: Bir Bilim Fuarı Deneyimi.
V th International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018
Early Childhood Teachers’ Beliefs on GenderDifferences in Math Education in the Early Years
5th International Eurasian EducationalResearch Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1275-1276
Investigating the views of pre- service early childhood teachers on the concept of engineering with children.
17th Primary Teacher Education Symposium, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018
PISA’da başarı gösteren ülkelerin eğitim programlarının değerler eğitimi açısından incelenmesi
3.Uluslararası Değerler Eğitimi Kongresi, 5 - 06 Nisan 2018
Kitap & Kitap Bölümleri
Okul Bazlı Bilinçli Farkındalık Programları
Erken Çocukluk Döneminde Eğitim Yaklaşımları, Feyza Erden,H.Özlen Demircan, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.473-510, 2021