Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Velilerin Ev Ödevleri İle İlgili Metaforları ve Düşünceleri

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, cilt.1, ss.125-129

THE EFFICACY OF STORYBOOK READING ACTIVITIES ON PRESCHOOLERS’ ENVIRONMENTAL ATTITUDES

International Congress Of Eurasian Social Sciences (ICOESS), Bodrum, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2019

Yesterday’s Children and Future Educators: Pre-Service Teachers’ Outdoor Experiences, Perspectives and Insights

4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (UBAK), Yalova, Türkiye, 14 - 17 Şubat 2019, ss.19-25

DİJİTAL YERLİLERİN TEKNOLOJİ VE SOSYAL MEDYA HAKKINDAKİ ALGILARI: OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SAHİP OLDUKLARI METAFORLARIN İNCELENMESİ

ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ (UNESAK 2018), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, ss.64

OKUL ÖNCESİ SINIFLARINDA BULUNAN KİTAP MERKEZLERİNİN İNCELENMESİ

ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ (UNESAK 2018), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, ss.211

A Deconstruction of Stories with Preschoolers: An example of the Little Red Riding Hood

Vth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (EJER 2018), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1207-1208

A Lens for Understanding Preliterate Preschoolers’ Reading and Writing

Vth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (EJER 2018), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1205-1206

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Profilleri

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 Nisan - 14 Ağustos 2018, ss.735 Sürdürülebilir Kalkınma

Electronic versus printed storybooks: Influence on preschoolers’ explicit and implicit story comprehensions

1. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK, 2018), Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Erken Okuryazarlık Becerileri ile İlgili Metaforları

1. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK, 2018), Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Yazılı Anlatımlarının Değerlendirilmesi

International Conference on Quality in Higher Education (ICQH-2017), Sakarya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2017, ss.359

OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOCUK EDEBİYATI VE RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARI İLE İLGİLİ METAFORLARI

International Conference on Quality in Higher Education (ICQH-2017), Sakarya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2017, ss.358

Children’s Reading Response to Environmental Problems: Preschool Through Primary Grades

5th International Early Childhood Education Congress (IECEC 2017), Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.478

Inside, Outside and Around Pictures

20th European Conference on Literacy, Madrid, İspanya, 3 - 06 Temmuz 2017, ss.235-236

Young Children’s Literacy Habits in Digital World Regarding Digital Equality Perspective

69th OMEP World Assembly and International Conference, Opatija, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Young children’s moral reasoning: assessing their responses to story dilemmas

69th OMEP World Assembly and International Conference, Opatija, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017

Preliterate preschoolers oral explanationsand visual narratives in response to picturebooks

OMEP EUROPEAN CONFERENCE 2016, Canterbury, Birleşik Krallık, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.15

OKUL ÖNCESİ DÖNEM ALICI İFADE EDİCİ KELİME BİLGİSİNİN YORDAYICISI OLARAK EV İÇİOKURYAZARLIK ORTAMININ İNCELENMESİ

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2016), Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.358

OKURYAZARLIK SÜRECİ AÇISINDAN EV-İÇİ OKURYAZARLIK ORTAMI: ÇOCUKLARIN İLKOKULA BAŞLAMADAN ÖNCE EV-İÇİ OKURYAZARLIK DENEYİMLERİNİN İNCELENMESİ

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.108

Sınıf Öğretmenlerinin Okul Öncesi Eğitim ve Okul Öncesinde İlköğretim Geçiş Süreci Hakkındaki Düşünceleri

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2011), Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, ss.139 Sürdürülebilir Kalkınma

Kitap & Kitap Bölümleri

Play and languade development in early childhood: A literature review

Current Trends in Pre-school Education - 2, Ümit Deniz, Turhan Çetin, Nuzejma Obralic, Vedat Bayraktar, Yakup Yıldırım, Editör, Lambert Academic Publishing, Beau Bassin, ss.245-265, 2018

Disleksi: Nedenleri ve Okul Öncesi Dönemde Gelişimsel Belirtileri

Eğitim Bilimlerinde Örnek Araştırmalar, Adem İşcan, Editör, Nobel, Ankara, ss.523-534, 2018

Comparing printed and electronic storybook reading activities in classrooms. primary and preschool pre-service teachers’xx reading prosodies and preferences

New Horizons in Educational Sciences- I, Turhan Çetin, Almasa Mulalic, Ayfer Şahin, Nudzejma Obralic, Editör, Lambert Academic Publishing, Beau Bassin, ss.183-205, 2018

School Readiness: conceptual frameworks, assessment and intervention programs

Educational Research and Practice, Irina Koleva, Gökhan Duman, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.375-386, 2017

FİLİZLENEN OKURYAZARLIK: OKUL ÖNCESİ DÖNEM SES VE YAZI FARKINDALIĞIBECERİLERİNİ BESLEYEN EV-İÇİ KAYNAKLARIN İNCELENMESİ

Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışları, Özcan DEMİREL - Serkan DİNÇER, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.505-529, 2016

Parents’s toy preferences: Is gender still an issue?

Contemporary Perspectives and Research on Early Childhood Education, Mustafa Yasar, Ozkan Ozgun, Jeanne Galbraith, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.322-333, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

Metrikler

Yayın

45
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları