Makaleler
20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
Scopus (10)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (5)
18. The shifting tides of academe: Oscillation between hand and computer in architectural education
INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY AND DESIGN EDUCATION
, cilt.16, sa.3, ss.273-283, 2006 (SCI-Expanded, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
6
1. Printing (and) Architecture: A Technopoietic System for Making
XIV. Mimarlıkta Sayısal Tasarım Ulusal Sempozyumu, MSTAS 2020, 24 Ekim 2020, ss.217-227, (Tam Metin Bildiri)
4. Öğrenci Bakış Açısından İç Mimarlık Tasarım Stüdyosunun Bölüm Dersleri ile Etkileşimi: Bilkent Üniversitesi Örneği
İÇMEK,2007, İstanbul, Türkiye, 25 - 26 Ekim 2007, ss.552-562, (Tam Metin Bildiri)
6. “Reconciling Computer and Hand: The Case of Author Identity in Design Presentations
The Tenth Conference on Computer-Aided Architectural Design Research in Asia CAADRIA 05, New Delhi, Hindistan, 28 - 30 Nisan 2005, ss.13-22, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
3
2. Sınıflandırma/Adlandırma: Dilsel Mekan ve Mimarlık Tarihi
İnci Aslanoğlu için Bir Mimarlık Tarihi Dizimi, T.E. Altan,S. Enginsoy, Editör, ODTÜ Basım İşliği, Ankara, ss.1-9, 2019
3. Kent Kültürü Tartışmalarında Muğlak Rolleriyle Ankara’nın Bitmemiş Yapıları
Mekan ve Kültür, E. Onaran İncirlioğlu,B. Kılıçbay, Editör, Tetragon, Ankara, ss.157-166, 2011