C. Kadioglu And E. Uzuntiryaki Kondakci, "Relationship between learning strategies and goal orientations: A multilevel analysis Öğrenme stratejileri ve hedef yönelimleri arasındaki ılişki: çok düzeyli veri analizi," Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research , no.56, 2014
Kadioglu, C. And Uzuntiryaki Kondakci, E. 2014. Relationship between learning strategies and goal orientations: A multilevel analysis Öğrenme stratejileri ve hedef yönelimleri arasındaki ılişki: çok düzeyli veri analizi. Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research , no.56 .
Kadioglu, C., & Uzuntiryaki Kondakci, E., (2014). Relationship between learning strategies and goal orientations: A multilevel analysis Öğrenme stratejileri ve hedef yönelimleri arasındaki ılişki: çok düzeyli veri analizi. Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research , no.56.
Kadioglu, Cansel, And ESEN KONDAKÇI. "Relationship between learning strategies and goal orientations: A multilevel analysis Öğrenme stratejileri ve hedef yönelimleri arasındaki ılişki: çok düzeyli veri analizi," Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research , no.56, 2014
Kadioglu, Cansel And Uzuntiryaki Kondakci, ESEN. "Relationship between learning strategies and goal orientations: A multilevel analysis Öğrenme stratejileri ve hedef yönelimleri arasındaki ılişki: çok düzeyli veri analizi." Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research , no.56, 2014
Kadioglu, C. And Uzuntiryaki Kondakci, E. (2014) . "Relationship between learning strategies and goal orientations: A multilevel analysis Öğrenme stratejileri ve hedef yönelimleri arasındaki ılişki: çok düzeyli veri analizi." Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research , no.56.
@article{article, author={Cansel Kadioglu And author={ESEN KONDAKÇI}, title={Relationship between learning strategies and goal orientations: A multilevel analysis Öğrenme stratejileri ve hedef yönelimleri arasındaki ılişki: çok düzeyli veri analizi}, journal={Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research}, year=2014}