A. PABUÇCU And Ö. GEBAN, "5E Öğrenme Döngüsüne Göre Düzenlenmiş Uygulamaların Asit Baz Konusundaki Kavram Yanılgılarına Etkisi," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, pp.191-206, 2015
PABUÇCU, A. And GEBAN, Ö. 2015. 5E Öğrenme Döngüsüne Göre Düzenlenmiş Uygulamaların Asit Baz Konusundaki Kavram Yanılgılarına Etkisi. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15 , 191-206.
PABUÇCU, A., & GEBAN, Ö., (2015). 5E Öğrenme Döngüsüne Göre Düzenlenmiş Uygulamaların Asit Baz Konusundaki Kavram Yanılgılarına Etkisi. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, 191-206.
PABUÇCU, AYBÜKE, And ÖMER GEBAN. "5E Öğrenme Döngüsüne Göre Düzenlenmiş Uygulamaların Asit Baz Konusundaki Kavram Yanılgılarına Etkisi," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, 191-206, 2015
PABUÇCU, AYBÜKE And GEBAN, ÖMER. "5E Öğrenme Döngüsüne Göre Düzenlenmiş Uygulamaların Asit Baz Konusundaki Kavram Yanılgılarına Etkisi." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, pp.191-206, 2015
PABUÇCU, A. And GEBAN, Ö. (2015) . "5E Öğrenme Döngüsüne Göre Düzenlenmiş Uygulamaların Asit Baz Konusundaki Kavram Yanılgılarına Etkisi." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, pp.191-206.
@article{article, author={AYBÜKE PABUÇCU And author={ÖMER GEBAN}, title={5E Öğrenme Döngüsüne Göre Düzenlenmiş Uygulamaların Asit Baz Konusundaki Kavram Yanılgılarına Etkisi}, journal={Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2015, pages={191-206} }