P. O. Taneri And C. ENGİN DEMİR, "Implementation of life sciences from the perspectives of students: Creative drama as a qualitative data collection method Öǧrenci gözüyle hayat bilgisi dersinin işlenişi: Bir nitel araştırma yöntemi olarak yaratıcı drama," Elementary Education Online , vol.12, no.1, pp.267-282, 2013
Taneri, P. O. And ENGİN DEMİR, C. 2013. Implementation of life sciences from the perspectives of students: Creative drama as a qualitative data collection method Öǧrenci gözüyle hayat bilgisi dersinin işlenişi: Bir nitel araştırma yöntemi olarak yaratıcı drama. Elementary Education Online , vol.12, no.1 , 267-282.
Taneri, P. O., & ENGİN DEMİR, C., (2013). Implementation of life sciences from the perspectives of students: Creative drama as a qualitative data collection method Öǧrenci gözüyle hayat bilgisi dersinin işlenişi: Bir nitel araştırma yöntemi olarak yaratıcı drama. Elementary Education Online , vol.12, no.1, 267-282.
Taneri, PERVİN, And CENNET ENGİN. "Implementation of life sciences from the perspectives of students: Creative drama as a qualitative data collection method Öǧrenci gözüyle hayat bilgisi dersinin işlenişi: Bir nitel araştırma yöntemi olarak yaratıcı drama," Elementary Education Online , vol.12, no.1, 267-282, 2013
Taneri, PERVİN O. And ENGİN DEMİR, CENNET. "Implementation of life sciences from the perspectives of students: Creative drama as a qualitative data collection method Öǧrenci gözüyle hayat bilgisi dersinin işlenişi: Bir nitel araştırma yöntemi olarak yaratıcı drama." Elementary Education Online , vol.12, no.1, pp.267-282, 2013
Taneri, P. O. And ENGİN DEMİR, C. (2013) . "Implementation of life sciences from the perspectives of students: Creative drama as a qualitative data collection method Öǧrenci gözüyle hayat bilgisi dersinin işlenişi: Bir nitel araştırma yöntemi olarak yaratıcı drama." Elementary Education Online , vol.12, no.1, pp.267-282.
@article{article, author={PERVİN OYA TANERİ And author={CENNET ENGİN}, title={Implementation of life sciences from the perspectives of students: Creative drama as a qualitative data collection method Öǧrenci gözüyle hayat bilgisi dersinin işlenişi: Bir nitel araştırma yöntemi olarak yaratıcı drama}, journal={Elementary Education Online}, year=2013, pages={267-282} }