M. Dönmez Et Al. , "How Signaling Principle Affects Learning: An Eye Tracking Study," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.2, pp.700-713, 2018
Dönmez, M. Et Al. 2018. How Signaling Principle Affects Learning: An Eye Tracking Study. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.2 , 700-713.
Dönmez, M., Doğan, S., & Baran, E., (2018). How Signaling Principle Affects Learning: An Eye Tracking Study. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.2, 700-713.
Dönmez, MEHMET, SİBEL DOĞAN, And Evrim Baran. "How Signaling Principle Affects Learning: An Eye Tracking Study," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.2, 700-713, 2018
Dönmez, MEHMET Et Al. "How Signaling Principle Affects Learning: An Eye Tracking Study." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.2, pp.700-713, 2018
Dönmez, M. Doğan, S. And Baran, E. (2018) . "How Signaling Principle Affects Learning: An Eye Tracking Study." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.2, pp.700-713.
@article{article, author={MEHMET DÖNMEZ Et Al. }, title={How Signaling Principle Affects Learning: An Eye Tracking Study}, journal={Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2018, pages={700-713} }