M. G. Didiş Et Al. , "Investigating prospective mathematics teachers’ pedagogical approaches in response to students’ errors in the context of mathematical modeling activities Matematik öğretmen adaylarının öğrenci hatalarına yönelik pedagojik yaklaşımlarının matematiksel modelleme etkinlikleri bağlamında incelenmesi," Elementary Education Online , vol.15, pp.1367-1384, 2016
Didiş, M. G. Et Al. 2016. Investigating prospective mathematics teachers’ pedagogical approaches in response to students’ errors in the context of mathematical modeling activities Matematik öğretmen adaylarının öğrenci hatalarına yönelik pedagojik yaklaşımlarının matematiksel modelleme etkinlikleri bağlamında incelenmesi. Elementary Education Online , vol.15 , 1367-1384.
Didiş, M. G., Erbaş, A. K., & Çetinkaya, B., (2016). Investigating prospective mathematics teachers’ pedagogical approaches in response to students’ errors in the context of mathematical modeling activities Matematik öğretmen adaylarının öğrenci hatalarına yönelik pedagojik yaklaşımlarının matematiksel modelleme etkinlikleri bağlamında incelenmesi. Elementary Education Online , vol.15, 1367-1384.
Didiş, Makbule, AYHAN KÜRŞAT ERBAŞ, And BÜLENT ÇETİNKAYA. "Investigating prospective mathematics teachers’ pedagogical approaches in response to students’ errors in the context of mathematical modeling activities Matematik öğretmen adaylarının öğrenci hatalarına yönelik pedagojik yaklaşımlarının matematiksel modelleme etkinlikleri bağlamında incelenmesi," Elementary Education Online , vol.15, 1367-1384, 2016
Didiş, Makbule G. Et Al. "Investigating prospective mathematics teachers’ pedagogical approaches in response to students’ errors in the context of mathematical modeling activities Matematik öğretmen adaylarının öğrenci hatalarına yönelik pedagojik yaklaşımlarının matematiksel modelleme etkinlikleri bağlamında incelenmesi." Elementary Education Online , vol.15, pp.1367-1384, 2016
Didiş, M. G. Erbaş, A. K. And Çetinkaya, B. (2016) . "Investigating prospective mathematics teachers’ pedagogical approaches in response to students’ errors in the context of mathematical modeling activities Matematik öğretmen adaylarının öğrenci hatalarına yönelik pedagojik yaklaşımlarının matematiksel modelleme etkinlikleri bağlamında incelenmesi." Elementary Education Online , vol.15, pp.1367-1384.
@article{article, author={Makbule Gözde Didiş Et Al. }, title={Investigating prospective mathematics teachers’ pedagogical approaches in response to students’ errors in the context of mathematical modeling activities Matematik öğretmen adaylarının öğrenci hatalarına yönelik pedagojik yaklaşımlarının matematiksel modelleme etkinlikleri bağlamında incelenmesi}, journal={Elementary Education Online}, year=2016, pages={1367-1384} }