Ö. Ceylan And E. Karahan, "STEM Odaklı Matematik Uygulamalarının 11. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Tutum ve Bilgileri Üzerine Etkisi," Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.11, no.2, pp.660-683, 2021
Ceylan, Ö. And Karahan, E. 2021. STEM Odaklı Matematik Uygulamalarının 11. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Tutum ve Bilgileri Üzerine Etkisi. Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.11, no.2 , 660-683.
Ceylan, Ö., & Karahan, E., (2021). STEM Odaklı Matematik Uygulamalarının 11. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Tutum ve Bilgileri Üzerine Etkisi. Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.11, no.2, 660-683.
Ceylan, Özde, And ENGİN KARAHAN. "STEM Odaklı Matematik Uygulamalarının 11. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Tutum ve Bilgileri Üzerine Etkisi," Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.11, no.2, 660-683, 2021
Ceylan, Özde And Karahan, ENGİN. "STEM Odaklı Matematik Uygulamalarının 11. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Tutum ve Bilgileri Üzerine Etkisi." Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.11, no.2, pp.660-683, 2021
Ceylan, Ö. And Karahan, E. (2021) . "STEM Odaklı Matematik Uygulamalarının 11. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Tutum ve Bilgileri Üzerine Etkisi." Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.11, no.2, pp.660-683.
@article{article, author={Özde Ceylan And author={ENGİN KARAHAN}, title={STEM Odaklı Matematik Uygulamalarının 11. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Tutum ve Bilgileri Üzerine Etkisi}, journal={Anadolu Journal of Educational Sciences International }, year=2021, pages={660-683} }