M. Bozbiyik Et Al. , "‘Önce Müşteri Memnuniyeti’: Kurumsal Kimliği Sergileme ve Sürdürme Uygulamalarına MikroAnalitik Bir Bakış ," 34. Ulusal Dilbilim Kurultayı , Ankara, Turkey, pp.57, 2021
Bozbiyik, M. Et Al. 2021. ‘Önce Müşteri Memnuniyeti’: Kurumsal Kimliği Sergileme ve Sürdürme Uygulamalarına MikroAnalitik Bir Bakış . 34. Ulusal Dilbilim Kurultayı , (Ankara, Turkey), 57.
Bozbiyik, M., Efeoğlu Özcan, E., & Işik Güler, H., (2021). ‘Önce Müşteri Memnuniyeti’: Kurumsal Kimliği Sergileme ve Sürdürme Uygulamalarına MikroAnalitik Bir Bakış . 34. Ulusal Dilbilim Kurultayı (pp.57). Ankara, Turkey
Bozbiyik, MERVE, Esranur Efeoğlu Özcan, And HALE IŞIK GÜLER. "‘Önce Müşteri Memnuniyeti’: Kurumsal Kimliği Sergileme ve Sürdürme Uygulamalarına MikroAnalitik Bir Bakış ," 34. Ulusal Dilbilim Kurultayı , Ankara, Turkey, 2021
Bozbiyik, MERVE Et Al. "‘Önce Müşteri Memnuniyeti’: Kurumsal Kimliği Sergileme ve Sürdürme Uygulamalarına MikroAnalitik Bir Bakış ." 34. Ulusal Dilbilim Kurultayı , Ankara, Turkey, pp.57, 2021
Bozbiyik, M. Efeoğlu Özcan, E. And Işik Güler, H. (2021) . "‘Önce Müşteri Memnuniyeti’: Kurumsal Kimliği Sergileme ve Sürdürme Uygulamalarına MikroAnalitik Bir Bakış ." 34. Ulusal Dilbilim Kurultayı , Ankara, Turkey, p.57.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MERVE BOZBIYIK Et Al. }, title={‘Önce Müşteri Memnuniyeti’: Kurumsal Kimliği Sergileme ve Sürdürme Uygulamalarına MikroAnalitik Bir Bakış }, congress name={34. Ulusal Dilbilim Kurultayı }, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2021}, pages={57} }