D. GÜRÇAY And A. ERYILMAZ, "Çoklu Zeka Alanlarına Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Fizik Başarılarına Etkisi," Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.29, pp.103-109, 2005
GÜRÇAY, D. And ERYILMAZ, A. 2005. Çoklu Zeka Alanlarına Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Fizik Başarılarına Etkisi. Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.29 , 103-109.
GÜRÇAY, D., & ERYILMAZ, A., (2005). Çoklu Zeka Alanlarına Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Fizik Başarılarına Etkisi. Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.29, 103-109.
GÜRÇAY, DENİZ, And ALİ ERYILMAZ. "Çoklu Zeka Alanlarına Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Fizik Başarılarına Etkisi," Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.29, 103-109, 2005
GÜRÇAY, DENİZ And ERYILMAZ, ALİ. "Çoklu Zeka Alanlarına Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Fizik Başarılarına Etkisi." Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.29, pp.103-109, 2005
GÜRÇAY, D. And ERYILMAZ, A. (2005) . "Çoklu Zeka Alanlarına Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Fizik Başarılarına Etkisi." Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.29, pp.103-109.
@article{article, author={DENİZ GÜRÇAY And author={ALİ ERYILMAZ}, title={Çoklu Zeka Alanlarına Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Fizik Başarılarına Etkisi}, journal={Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2005, pages={103-109} }