A. ŞEN ZEYTUN Et Al. , "Matematik öğretmenlerinin kovaryasyonel düşünme düzeyleri ve öğrencilerinin kovaryasyonel düşünme becerilerine ilişkin tahminleri Mathematics teachers covariational reasoning levels and their predictions about students covariational reasoning abilities," Educational Sciences: Theory and Practice , vol.10, pp.1573-1612, 2010
ŞEN ZEYTUN, A. Et Al. 2010. Matematik öğretmenlerinin kovaryasyonel düşünme düzeyleri ve öğrencilerinin kovaryasyonel düşünme becerilerine ilişkin tahminleri Mathematics teachers covariational reasoning levels and their predictions about students covariational reasoning abilities. Educational Sciences: Theory and Practice , vol.10 , 1573-1612.
ŞEN ZEYTUN, A., ÇETİNKAYA, B., & ERBAŞ, A. K., (2010). Matematik öğretmenlerinin kovaryasyonel düşünme düzeyleri ve öğrencilerinin kovaryasyonel düşünme becerilerine ilişkin tahminleri Mathematics teachers covariational reasoning levels and their predictions about students covariational reasoning abilities. Educational Sciences: Theory and Practice , vol.10, 1573-1612.
ŞEN ZEYTUN, AYSEL, BÜLENT ÇETİNKAYA, And AYHAN KÜRŞAT ERBAŞ. "Matematik öğretmenlerinin kovaryasyonel düşünme düzeyleri ve öğrencilerinin kovaryasyonel düşünme becerilerine ilişkin tahminleri Mathematics teachers covariational reasoning levels and their predictions about students covariational reasoning abilities," Educational Sciences: Theory and Practice , vol.10, 1573-1612, 2010
ŞEN ZEYTUN, AYSEL Ş. Et Al. "Matematik öğretmenlerinin kovaryasyonel düşünme düzeyleri ve öğrencilerinin kovaryasyonel düşünme becerilerine ilişkin tahminleri Mathematics teachers covariational reasoning levels and their predictions about students covariational reasoning abilities." Educational Sciences: Theory and Practice , vol.10, pp.1573-1612, 2010
ŞEN ZEYTUN, A. ÇETİNKAYA, B. And ERBAŞ, A. K. (2010) . "Matematik öğretmenlerinin kovaryasyonel düşünme düzeyleri ve öğrencilerinin kovaryasyonel düşünme becerilerine ilişkin tahminleri Mathematics teachers covariational reasoning levels and their predictions about students covariational reasoning abilities." Educational Sciences: Theory and Practice , vol.10, pp.1573-1612.
@article{article, author={AYSEL ŞEN ZEYTUN Et Al. }, title={Matematik öğretmenlerinin kovaryasyonel düşünme düzeyleri ve öğrencilerinin kovaryasyonel düşünme becerilerine ilişkin tahminleri Mathematics teachers covariational reasoning levels and their predictions about students covariational reasoning abilities}, journal={Educational Sciences: Theory and Practice}, year=2010, pages={1573-1612} }