Ç. N. Hıdıroğlu Et Al. , "Hammond'un Değerlendirme Küpü Çerçevesinde Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersinin Değerlendirilmesi," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.37, pp.47-68, 2016
Hıdıroğlu, Ç. N. Et Al. 2016. Hammond'un Değerlendirme Küpü Çerçevesinde Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersinin Değerlendirilmesi. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.37 , 47-68.
Hıdıroğlu, Ç. N., Kandemir, A., & Tuncel, İ., (2016). Hammond'un Değerlendirme Küpü Çerçevesinde Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersinin Değerlendirilmesi. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.37, 47-68.
Hıdıroğlu, Çağlar, ANIL KANDEMİR, And İbrahim Tuncel. "Hammond'un Değerlendirme Küpü Çerçevesinde Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersinin Değerlendirilmesi," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.37, 47-68, 2016
Hıdıroğlu, Çağlar N. Et Al. "Hammond'un Değerlendirme Küpü Çerçevesinde Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersinin Değerlendirilmesi." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.37, pp.47-68, 2016
Hıdıroğlu, Ç. N. Kandemir, A. And Tuncel, İ. (2016) . "Hammond'un Değerlendirme Küpü Çerçevesinde Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersinin Değerlendirilmesi." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.37, pp.47-68.
@article{article, author={Çağlar Naci Hıdıroğlu Et Al. }, title={Hammond'un Değerlendirme Küpü Çerçevesinde Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersinin Değerlendirilmesi}, journal={Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2016, pages={47-68} }