I. Can Et Al. , "Capturing Peer Research Mentoring Experience in Undergraduate Education: A Qualitative Case Study Lisans Eğitiminde Akran Araştırma Danışmanlığı Deneyimi: Nitel Bir Durum Çalışması," Hacettepe Egitim Dergisi , vol.37, no.2, pp.591-605, 2022
Can, I. Et Al. 2022. Capturing Peer Research Mentoring Experience in Undergraduate Education: A Qualitative Case Study Lisans Eğitiminde Akran Araştırma Danışmanlığı Deneyimi: Nitel Bir Durum Çalışması. Hacettepe Egitim Dergisi , vol.37, no.2 , 591-605.
Can, I., Burakgazi, S. G., ÇAPA AYDIN, Y., & Coşkun, M., (2022). Capturing Peer Research Mentoring Experience in Undergraduate Education: A Qualitative Case Study Lisans Eğitiminde Akran Araştırma Danışmanlığı Deneyimi: Nitel Bir Durum Çalışması. Hacettepe Egitim Dergisi , vol.37, no.2, 591-605.
Can, Iclal Et Al. "Capturing Peer Research Mentoring Experience in Undergraduate Education: A Qualitative Case Study Lisans Eğitiminde Akran Araştırma Danışmanlığı Deneyimi: Nitel Bir Durum Çalışması," Hacettepe Egitim Dergisi , vol.37, no.2, 591-605, 2022
Can, Iclal Et Al. "Capturing Peer Research Mentoring Experience in Undergraduate Education: A Qualitative Case Study Lisans Eğitiminde Akran Araştırma Danışmanlığı Deneyimi: Nitel Bir Durum Çalışması." Hacettepe Egitim Dergisi , vol.37, no.2, pp.591-605, 2022
Can, I. Et Al. (2022) . "Capturing Peer Research Mentoring Experience in Undergraduate Education: A Qualitative Case Study Lisans Eğitiminde Akran Araştırma Danışmanlığı Deneyimi: Nitel Bir Durum Çalışması." Hacettepe Egitim Dergisi , vol.37, no.2, pp.591-605.
@article{article, author={Iclal Can Et Al. }, title={Capturing Peer Research Mentoring Experience in Undergraduate Education: A Qualitative Case Study Lisans Eğitiminde Akran Araştırma Danışmanlığı Deneyimi: Nitel Bir Durum Çalışması}, journal={Hacettepe Egitim Dergisi}, year=2022, pages={591-605} }