Z. Başer And A. C. KARAMAN, "Enacting the national curriculum in a rural elementary school: A qualitative study of a beginning language teacher’s experiences Kırsal bir iköğretim okulunda milli eğitim müfredatının uygulanması: Göreve yeni başlayan bir ingilizce üğretmenin deneyimleri üzerine nitel bir çalışma," Elementary Education Online , vol.14, no.1, pp.118-132, 2015
Başer, Z. And KARAMAN, A. C. 2015. Enacting the national curriculum in a rural elementary school: A qualitative study of a beginning language teacher’s experiences Kırsal bir iköğretim okulunda milli eğitim müfredatının uygulanması: Göreve yeni başlayan bir ingilizce üğretmenin deneyimleri üzerine nitel bir çalışma. Elementary Education Online , vol.14, no.1 , 118-132.
Başer, Z., & KARAMAN, A. C., (2015). Enacting the national curriculum in a rural elementary school: A qualitative study of a beginning language teacher’s experiences Kırsal bir iköğretim okulunda milli eğitim müfredatının uygulanması: Göreve yeni başlayan bir ingilizce üğretmenin deneyimleri üzerine nitel bir çalışma. Elementary Education Online , vol.14, no.1, 118-132.
Başer, Zeynep, And ABDULLAH CENDEL KARAMAN. "Enacting the national curriculum in a rural elementary school: A qualitative study of a beginning language teacher’s experiences Kırsal bir iköğretim okulunda milli eğitim müfredatının uygulanması: Göreve yeni başlayan bir ingilizce üğretmenin deneyimleri üzerine nitel bir çalışma," Elementary Education Online , vol.14, no.1, 118-132, 2015
Başer, Zeynep And KARAMAN, ABDULLAH C. . "Enacting the national curriculum in a rural elementary school: A qualitative study of a beginning language teacher’s experiences Kırsal bir iköğretim okulunda milli eğitim müfredatının uygulanması: Göreve yeni başlayan bir ingilizce üğretmenin deneyimleri üzerine nitel bir çalışma." Elementary Education Online , vol.14, no.1, pp.118-132, 2015
Başer, Z. And KARAMAN, A. C. (2015) . "Enacting the national curriculum in a rural elementary school: A qualitative study of a beginning language teacher’s experiences Kırsal bir iköğretim okulunda milli eğitim müfredatının uygulanması: Göreve yeni başlayan bir ingilizce üğretmenin deneyimleri üzerine nitel bir çalışma." Elementary Education Online , vol.14, no.1, pp.118-132.
@article{article, author={Zeynep Başer And author={ABDULLAH CENDEL KARAMAN}, title={Enacting the national curriculum in a rural elementary school: A qualitative study of a beginning language teacher’s experiences Kırsal bir iköğretim okulunda milli eğitim müfredatının uygulanması: Göreve yeni başlayan bir ingilizce üğretmenin deneyimleri üzerine nitel bir çalışma}, journal={Elementary Education Online}, year=2015, pages={118-132} }