Ö. DIŞBUDAK KURU Et Al. , "Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Mesleki Fark Etme Becerileri: Dikdörtgenler Prizmasının Hacmine İlişkin Problem Durumu," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2, pp.154-174, 2022
DIŞBUDAK KURU, Ö. Et Al. 2022. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Mesleki Fark Etme Becerileri: Dikdörtgenler Prizmasının Hacmine İlişkin Problem Durumu. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2 , 154-174.
DIŞBUDAK KURU, Ö., UCUZOĞLU, A. N., ISIKSAL BOSTAN, M., YEMEN KARPUZCU, S., & TEKİN SİTRAVA, R., (2022). Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Mesleki Fark Etme Becerileri: Dikdörtgenler Prizmasının Hacmine İlişkin Problem Durumu. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2, 154-174.
DIŞBUDAK KURU, ÖZGE Et Al. "Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Mesleki Fark Etme Becerileri: Dikdörtgenler Prizmasının Hacmine İlişkin Problem Durumu," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2, 154-174, 2022
DIŞBUDAK KURU, ÖZGE D. Et Al. "Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Mesleki Fark Etme Becerileri: Dikdörtgenler Prizmasının Hacmine İlişkin Problem Durumu." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2, pp.154-174, 2022
DIŞBUDAK KURU, Ö. Et Al. (2022) . "Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Mesleki Fark Etme Becerileri: Dikdörtgenler Prizmasının Hacmine İlişkin Problem Durumu." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2, pp.154-174.
@article{article, author={ÖZGE DIŞBUDAK KURU Et Al. }, title={Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Mesleki Fark Etme Becerileri: Dikdörtgenler Prizmasının Hacmine İlişkin Problem Durumu}, journal={Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2022, pages={154-174} }