E. Karahan And G. Roehrig, "Case study of science and social studies teachers co-teaching socioscientific issues-based instruction Fen bilimleri ve sosyal bilgiler öğretmenlerinin sosyobilimsel konular temelli öğretimi: Durum çalışması," Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research , vol.2017, no.72, pp.63-82, 2017
Karahan, E. And Roehrig, G. 2017. Case study of science and social studies teachers co-teaching socioscientific issues-based instruction Fen bilimleri ve sosyal bilgiler öğretmenlerinin sosyobilimsel konular temelli öğretimi: Durum çalışması. Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research , vol.2017, no.72 , 63-82.
Karahan, E., & Roehrig, G., (2017). Case study of science and social studies teachers co-teaching socioscientific issues-based instruction Fen bilimleri ve sosyal bilgiler öğretmenlerinin sosyobilimsel konular temelli öğretimi: Durum çalışması. Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research , vol.2017, no.72, 63-82.
Karahan, ENGİN, And Gillian Roehrig. "Case study of science and social studies teachers co-teaching socioscientific issues-based instruction Fen bilimleri ve sosyal bilgiler öğretmenlerinin sosyobilimsel konular temelli öğretimi: Durum çalışması," Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research , vol.2017, no.72, 63-82, 2017
Karahan, ENGİN And Roehrig, Gillian. "Case study of science and social studies teachers co-teaching socioscientific issues-based instruction Fen bilimleri ve sosyal bilgiler öğretmenlerinin sosyobilimsel konular temelli öğretimi: Durum çalışması." Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research , vol.2017, no.72, pp.63-82, 2017
Karahan, E. And Roehrig, G. (2017) . "Case study of science and social studies teachers co-teaching socioscientific issues-based instruction Fen bilimleri ve sosyal bilgiler öğretmenlerinin sosyobilimsel konular temelli öğretimi: Durum çalışması." Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research , vol.2017, no.72, pp.63-82.
@article{article, author={ENGİN KARAHAN And author={Gillian Roehrig}, title={Case study of science and social studies teachers co-teaching socioscientific issues-based instruction Fen bilimleri ve sosyal bilgiler öğretmenlerinin sosyobilimsel konular temelli öğretimi: Durum çalışması}, journal={Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research}, year=2017, pages={63-82} }