C. YILMAZ, "Pazarlama Bilgisi Üretiminde Nicel Nitel Araştırma Ayrımı Olmalı mı Olmamalı mı," 21. Pazarlama kongresi , Kütahya, Turkey, 2016
YILMAZ, C. 2016. Pazarlama Bilgisi Üretiminde Nicel Nitel Araştırma Ayrımı Olmalı mı Olmamalı mı. 21. Pazarlama kongresi , (Kütahya, Turkey).
YILMAZ, C., (2016). Pazarlama Bilgisi Üretiminde Nicel Nitel Araştırma Ayrımı Olmalı mı Olmamalı mı . 21. Pazarlama kongresi, Kütahya, Turkey
YILMAZ, CENGİZ. "Pazarlama Bilgisi Üretiminde Nicel Nitel Araştırma Ayrımı Olmalı mı Olmamalı mı," 21. Pazarlama kongresi, Kütahya, Turkey, 2016
YILMAZ, CENGİZ. "Pazarlama Bilgisi Üretiminde Nicel Nitel Araştırma Ayrımı Olmalı mı Olmamalı mı." 21. Pazarlama kongresi , Kütahya, Turkey, 2016
YILMAZ, C. (2016) . "Pazarlama Bilgisi Üretiminde Nicel Nitel Araştırma Ayrımı Olmalı mı Olmamalı mı." 21. Pazarlama kongresi , Kütahya, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={CENGİZ YILMAZ}, title={Pazarlama Bilgisi Üretiminde Nicel Nitel Araştırma Ayrımı Olmalı mı Olmamalı mı}, congress name={21. Pazarlama kongresi}, city={Kütahya}, country={Turkey}, year={2016}}