T. Uygun And D. Akyüz, "Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Üçgen Eşitsizliğini Toplu Argümantasyonla Kavrayışları," İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.1, pp.27-41, 2019
Uygun, T. And Akyüz, D. 2019. Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Üçgen Eşitsizliğini Toplu Argümantasyonla Kavrayışları. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.1 , 27-41.
Uygun, T., & Akyüz, D., (2019). Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Üçgen Eşitsizliğini Toplu Argümantasyonla Kavrayışları. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.1, 27-41.
Uygun, Tuğba, And DİDEM AKYÜZ. "Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Üçgen Eşitsizliğini Toplu Argümantasyonla Kavrayışları," İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.1, 27-41, 2019
Uygun, Tuğba And Akyüz, DİDEM. "Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Üçgen Eşitsizliğini Toplu Argümantasyonla Kavrayışları." İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.1, pp.27-41, 2019
Uygun, T. And Akyüz, D. (2019) . "Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Üçgen Eşitsizliğini Toplu Argümantasyonla Kavrayışları." İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.1, pp.27-41.
@article{article, author={Tuğba Uygun And author={DİDEM AKYÜZ}, title={Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Üçgen Eşitsizliğini Toplu Argümantasyonla Kavrayışları}, journal={İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2019, pages={27-41} }